Ik moet er wel aan wennen dat ik breder ben dan met mijn oude suus.
Ik merk ook dat ik nog niet zo goed tussen de files door durf en bij het stoplicht al helemaal niet. Maar dat zal wel tussen de oren zitten en komt het ook wel weer goed.
Het rijden gaat prima, de motor ligt goed op de weg, je merkt dat het een zwaardere motor is. Desalniettemin rij je heel makkelijk door bochten en heb je niet het idee dat de motor zwaar is.
Wat me opviel en waar ik hoop op een antwoord van onze ervaringdeskundigen:
- De versnellingsbak zingt nogal in zijn tweede versnelling. Vooral bij terug schakelen en daarna de koppeling op laten komen. Is dat een normaal geluid?
Als ik in zijn 1e versnelling langzaam rij en dan de koppeling inknijp en weer loslaat hoor je een "klak" in de bak. Het is een zachte "klak" maar duidelijk hoorbaar. Is dat ook normaal?
Als ik op een rechte asfaltweg rij +/- 40km/u rij en mijn handen loslaat van het stuur dan trekt de motor iets naar rechts. Ik moet naar links hangen om de motor recht te houde. Als ik gewoon mijn handen aan het stuur heb dan merk ik niet dat ik extra moeite moet doen om de motor recht te houden. Is dat het boxereffect wat ik ervaar?
Sorry dat ik de laatste dagen zoveel post maarer is ook zoveel wat ik te weten wil komen over mijn brommert