Maar goed na afloop wilde ik wegrijden en toen lag ik al op mn plaat, ((#@^%$ oja schijfrem slot vergeten, komt dat iemand bekend voor......
Tja daar lig je dan met je RT die je 3 weken geleden hebt gekocht.....
Schade ehh koffer natuurlijk, is ook nog zo,n bestickerd geval, kunststof kap om spiegel wat bekrast, en wat krassen op de cilinder beschermer maar goed daar is ie voor.
Dus koffer deksel gedemonteerd, en meteen maar het bagarek met handsteunen waar je topkoffer op staat gedemonteerd, 2 bouten van het rekje zelf waren dol gedraaid dus de messing bus in het kunststof dus, hm alles uitgeboord ,maar te weinig vlees om er iets anders in te zetten (oja altijd boutjes insmeren met vet voordat je ze terugmonteerd dat houdt het vocht buiten en zorgt dat de boel niet oxideert dus ook weer losgaat) dus bij de Bmw garage nieuwe gekocht dat was met nieuwe boutjes en wat klein spul 300 euro..
Wel im 2 dagen geleverd en de lakstift was gratis, service van Bmw dus mag niet mopperen.
Kunststof kap om spiegel met scotchbrite matje gerepareerd, ehh gefatsoeneerd maar schade is voor 90% verdwenen.
Nu was ik toch al van plan om een paar dingetjes opnieuw te laten spuiten maar toch...., ben er nu dus ook achter gekomen dat de koffers opnieuw zijn gespoten, en dat kon beter .....
De spuiter laat de stickers opnieuw maken spuit de koffers, bagagerek incl handvaten, tanktas rekje, oja de deksel van de topkoffer wordt ook gespoten in de motorkleur (thunder grey) ik zal na afloop eens wat fotos post hoe het een en ander geworden is.
Mvg Roland (die inmiddels bij de Bmw garage ook een nieuw schijfremslotkabeltje gekocht heeft, iets met een ezel en een steen hehe.
Mzzzl Roland