Op mn plaat gegaan

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Aircooled
Type: R1200RT
Bijz: Full option.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Op mn plaat gegaan

Ongelezen bericht door Aircooled »

Vorige week samen met mn vrouw naar het Nationaal militair museum geweest (mn vrouw rijdt op een Piaggio zo,n 3 wielig scootmobiel waar je ook mee op de autoweg mag hehe.
Maar goed na afloop wilde ik wegrijden en toen lag ik al op mn plaat, ((#@^%$ oja schijfrem slot vergeten, komt dat iemand bekend voor......
Tja daar lig je dan met je RT die je 3 weken geleden hebt gekocht.....
Schade ehh koffer natuurlijk, is ook nog zo,n bestickerd geval, kunststof kap om spiegel wat bekrast, en wat krassen op de cilinder beschermer maar goed daar is ie voor.

Dus koffer deksel gedemonteerd, en meteen maar het bagarek met handsteunen waar je topkoffer op staat gedemonteerd, 2 bouten van het rekje zelf waren dol gedraaid dus de messing bus in het kunststof dus, hm alles uitgeboord ,maar te weinig vlees om er iets anders in te zetten (oja altijd boutjes insmeren met vet voordat je ze terugmonteerd dat houdt het vocht buiten en zorgt dat de boel niet oxideert dus ook weer losgaat) dus bij de Bmw garage nieuwe gekocht dat was met nieuwe boutjes en wat klein spul 300 euro..
Wel im 2 dagen geleverd en de lakstift was gratis, service van Bmw dus mag niet mopperen.

Kunststof kap om spiegel met scotchbrite matje gerepareerd, ehh gefatsoeneerd maar schade is voor 90% verdwenen.

Nu was ik toch al van plan om een paar dingetjes opnieuw te laten spuiten maar toch...., ben er nu dus ook achter gekomen dat de koffers opnieuw zijn gespoten, en dat kon beter .....

De spuiter laat de stickers opnieuw maken spuit de koffers, bagagerek incl handvaten, tanktas rekje, oja de deksel van de topkoffer wordt ook gespoten in de motorkleur (thunder grey) ik zal na afloop eens wat fotos post hoe het een en ander geworden is.

Mvg Roland (die inmiddels bij de Bmw garage ook een nieuw schijfremslotkabeltje gekocht heeft, iets met een ezel en een steen hehe.

Mzzzl Roland Big RT Smile
Nicht immer aber immer ofter...
RobNIJ
Woonplaats of omgeving: Nijmegen

Re: Op mn plaat gegaan

Ongelezen bericht door RobNIJ »

In Amersfoort had ik mijn zware ketting door het achterwiel vergeten. Gevolg: motor op de zijkant (geen zijkoffers) cilinderbeugel beschadigd, maar ook een slag in het achterwiel. Heel voorzichtig er mee naar huis in Nijmegen gereden. :oops:
Houdhetrubberonder
Robbie uit Nijmegen
R1200RT 2006
(R1150RT 2004)
(R1100RT 1998)
(K1100LT 1996)
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

RobNIJ schreef:In Amersfoort had ik mijn zware ketting door het achterwiel vergeten. Gevolg: motor op de zijkant (geen zijkoffers) cilinderbeugel beschadigd, maar ook een slag in het achterwiel. Heel voorzichtig er mee naar huis in Nijmegen gereden. :oops:
Balen Rob, zeker als je al zolang rijdt en het je TOCH gebeurt! Heb ik ook gehad met mijn -1100- , maar was er toen nog op tijd bij: ketting redelijk vastgeslagen maar met achteruit duwen kwam deze weer los, en geen slag in het wiel.
Hopelijk kun je het snel en redelijk betaalbaar fixen...
heinvandermeijs
Bijz: R1200rt uit 2010
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: tilburg
Contacteer:

Ongelezen bericht door heinvandermeijs »

balen Roland, is mij ook een keer gebeurt, had toen geluk dat ik het al merkte toen ik hem van de bok af haalde. Nu heb ik toch ook maar zo'n koordje

[groet] Hein
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”