Hallo allemaal,
dank voor jullie reacties allemaal.
er is een fikse zoekactie geweest, ook door de politie die ook op 'herkenbare koude' plaatsen zijn geweest, helaas echter zonder resultaat.
In de buurt heb ik flyers opgehangen en een beloning van € 500,- uitgeloofd voor de gouden tip, buurtbewoners spreken me aan en zeggen er van te weten.
Helaas is het ook nog een erg gesloten gemeenschap, dus....... ben bang er nooit meer iets van te horen.
De suggestie van een gpstracker is fiin om te horen, maar met chinese jammers op de markt, legt een hele telefooncentrale plat, inclusief gps.
wat misschien nog veel zuurder is dat de verzekeraar niet gaat uitbetalen omdat hij alleen op stuurslot stond, een echte fikse strop voor een BMW van 2012 met alle extra's aangehangen...........
Een waarschuwing voor jullie: zorg voor een goed slot, dat ergens aan vast hangt. ART4, ook al zullen criminelen daar ook wel al een oplossing voor hebben. om hem alleen binnen te laten staan is ook geen hobby, wel?
een spaarpotje heb ik weliswaar nog, maar zal niet toekomen om zoiets jongs nog te kunnen kopen op korte termijn.
dank nogmaals voor jullie reacties.
van alle ontwikkelingen zal ik jullie hier op de hoogte houden.
maRTin
[color=#0000BF]r75/6, r 80 rt, r 100 rt, r 1100 rt, r 1150 rt, r 1200 rt (4) [/color]