In die laatste richting moest ik wel gaan denken, volgens m'n kennis. Dus zo'n beetje 't zelfde verbruik als m'n ex K-tje...Stingray schreef:Wat ik erover gelezen heb op vnl het GS forum is dat dit nogal wisseld en niet specifiek aan een bepaald type RT ligt. Veel geven wel een iets hoger verbruik aan maar dan iets in de trant van 1:18 naar 1:17 (,5). Dus op een tank 20liter 20km minder ver en dat valt wel te overzien. Maar ook meldingen van een toename van 1:18 naar 1:15.

Pas gekocht, afgeleverd met onderhoudsbeurt, standaard bougies, originele uitlaat, plm. 34dkm.Stingray schreef:Wat aan informatie ontbreekt is de onderhoudstoestand en welke bougies/orginele uitlaat ja/nee etc. Recentelijk afgesteld of 10dkm geleden.
Daar heb je helemaal gelijk in.Stingray schreef:Ik denk dat je voor 35,= geen bult kan vallen als het op jouw motor geen positieve verandering geeft.
Vandaag Driebergen-Assen v.v. en op "normale" snelwegsnelheid geen centje pijn maar tot 50-60 km/u is 't lastig 't meest rustige toerental te vinden. En dan wordt op weg naar huis van Utrecht tot Gouda over de A12 tussen de file's doorrijden wel wat rukkerig...

Gewoon maar zo'n "draadje" kopen denk ik!
Eric