Eens onder het halve zadel gekeken en daar zat war rommel die weg mag :-)

Ondanks dat de fiets net een 30.000 kilometer beurtje had gehad bij moto***** Venr***.... kwam ik naast dit ook nog veel te strak gestelde kleppen en een wel heel slechte synch tegen.

Awel, alle vloeistoffen maar eens gedaan, verse bougiekes, kleppen gesteld en wat aan de synch gerommeld. Bij een forum lid met de GS 911 de boel uitgelezen en codes gewist. Hij liep nog steeds niet fijn stationair en heb toen de lambdas vervangen voor een setje uit een jonge schade fiets en voila... lekker lopen... :-)
Toen op zoek naar de civiele onderdeeltjes

En toen ging het naar dat

Nu nog de verzoute schets platen vervangen. Ze zijn in de post uit Duitsland en dan nog een paar koffer beugeltjes scoren en monteren.
Viel alles reuze mee, heb aan onderdelen (zadels verwarmd, kofferrek, zadel slotje en schetsplaten) een 450 eurie uitgegeven en verwacht nog een 150 uit te geven aan kofferbeugels en passagier voetsteunen.
Het enige grote vraagteken dat ik nog heb is het differentieel, de rt_P heeft een andere eindoverbrenging, met 4000 toeren in de 6 draai ik114 KMPH op de digitale teller. Kennelijk is die eindoverbrenging niet op topsnelheid gemaakt maar op licht rijden in de stad of zo...
Wordt vervolgd