Goedemorgen!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Mark1200rs
Type: Overig R-serie
Bijz: R1100RS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Elst (Gld)

Goedemorgen!

Ongelezen bericht door Mark1200rs »

Ik ben Mark 34 jaar, getrouwd twee dochters en ik ben jurist. Omdat ik veel werk met papier en computer, vind ik het heel erg fijn om af en toe m'n handen vuil te maken en te sleutelen aan motoren. Normaal gesproken werk ik veel aan de oudere BMW K serie, de 'flying bricks' als het ware. Ik koop een ongeliefd exemplaar dat niet meer loopt en maak hem weer in orde om er een seizoen of twee op te rijden. Is hij te ver heen dan sloop ik hem voor onderdelen en verkoop die voor een nieuw project. Ik ben ook al een tijd lid van het prachtige BMWK forum en draag af en toe eens wat bij aan de discussie. Nu staat op mijn brug een rode R1100RS die niet meer loopt. Ik ben al druk in de weer met de google en de zoekfunctie van diverse fora en kom steeds weer op de Hall gever uit. Ik hoop binnenkort de boxerroffel op mijn oprit te horen!
BMW R1100RS ABS '94 'Doornroosje' BMW K1100RS '94 'Doornroosje II' Moto Guzzi V11 Sport '00
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Goedemorgen!

Ongelezen bericht door Bert M »

ook goedemorgen!

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel lees- en sleutelplezier toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hoi Mark.

Allereerst natuurlijk icon_welcome
Wij hebben hier een hele leuke rubriek: Sleutelprojecten _004
Als je tijd hebt naast het sleutelen vinden veel mensen het leuk om de voortgang te kunnen meebeleven.

Succes.
Luc

Bij de weg: Leuke avatar :D :D
Mark1200rs

Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...
BMW R1100RS ABS '94 'Doornroosje' BMW K1100RS '94 'Doornroosje II' Moto Guzzi V11 Sport '00
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Mark1200rs schreef:Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...
Een topic met wat voortgang foto's en een korte beschrijving vind ik persoonlijk erg leuk. Waarschijnlijk is dat geboren uit bewondering omdat ikzelf geen sleutelaar ben maar het stiekem wel zou willen zijn _005

Nogmaals succes met de restauratie _004

Luc
beckysmile

Ongelezen bericht door beckysmile »

Hoi Mark welkom,

we delen een beetje een hobby.
Momenteel ben ik (samen met mijn zoons) bezig met een K75RT, waarvan we een caferacer gaan bouwen. Nu zijn we nog op zoek naar de rechter schetsplaat voor de voetsteunen, heb jij die toevallig liggen?

Groet, Aad
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mark,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en we zijn benieuwd naar jouw sleutelproject aan je R1100RS! _004

Mooi is de uitspraak in je intro dat je de boxerroffel op je oprit hoopt te horen . . . daar spreekt passie uit! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Mark1200rs

beckysmile schreef:Hoi Mark welkom,

we delen een beetje een hobby.
Momenteel ben ik (samen met mijn zoons) bezig met een K75RT, waarvan we een caferacer gaan bouwen. Nu zijn we nog op zoek naar de rechter schetsplaat voor de voetsteunen, heb jij die toevallig liggen?

Groet, Aad
Bedankt Aad, leuk om dat samen met je zoons te doen! Ik heb je een PM gestuurd.
Mark1200rs

Erteetje schreef:
Mark1200rs schreef:Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...
Een topic met wat voortgang foto's en een korte beschrijving vind ik persoonlijk erg leuk. Waarschijnlijk is dat geboren uit bewondering omdat ikzelf geen sleutelaar ben maar het stiekem wel zou willen zijn _005

Nogmaals succes met de restauratie _004

Luc
Bedankt! Zoals mijn beroep al suggereert, ik ben ook niet zo handig met sleutel en schroevendraaier, maar al doende leert men. Al ben ik nog steeds een redelijke kluns met sommige dingen. Een droge plek om te werken; goed licht; geduld; fijn gereedschap en een werkplaatshandboek zijn al een aardige start.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”