Goedemorgen!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Mark1200rs
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1100RS
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Elst (Gld)
Goedemorgen!
Ik ben Mark 34 jaar, getrouwd twee dochters en ik ben jurist. Omdat ik veel werk met papier en computer, vind ik het heel erg fijn om af en toe m'n handen vuil te maken en te sleutelen aan motoren. Normaal gesproken werk ik veel aan de oudere BMW K serie, de 'flying bricks' als het ware. Ik koop een ongeliefd exemplaar dat niet meer loopt en maak hem weer in orde om er een seizoen of twee op te rijden. Is hij te ver heen dan sloop ik hem voor onderdelen en verkoop die voor een nieuw project. Ik ben ook al een tijd lid van het prachtige BMWK forum en draag af en toe eens wat bij aan de discussie. Nu staat op mijn brug een rode R1100RS die niet meer loopt. Ik ben al druk in de weer met de google en de zoekfunctie van diverse fora en kom steeds weer op de Hall gever uit. Ik hoop binnenkort de boxerroffel op mijn oprit te horen!
BMW R1100RS ABS '94 'Doornroosje' BMW K1100RS '94 'Doornroosje II' Moto Guzzi V11 Sport '00
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Goedemorgen!
ook goedemorgen!
Van harte welkom op ons mooie
! Veel lees- en sleutelplezier toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Hoi Mark.
Allereerst natuurlijk
Wij hebben hier een hele leuke rubriek: Sleutelprojecten
Als je tijd hebt naast het sleutelen vinden veel mensen het leuk om de voortgang te kunnen meebeleven.
Succes.
Luc
Bij de weg: Leuke avatar

Allereerst natuurlijk

Wij hebben hier een hele leuke rubriek: Sleutelprojecten

Als je tijd hebt naast het sleutelen vinden veel mensen het leuk om de voortgang te kunnen meebeleven.
Succes.
Luc
Bij de weg: Leuke avatar

- Mark1200rs
Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...
BMW R1100RS ABS '94 'Doornroosje' BMW K1100RS '94 'Doornroosje II' Moto Guzzi V11 Sport '00
Een topic met wat voortgang foto's en een korte beschrijving vind ik persoonlijk erg leuk. Waarschijnlijk is dat geboren uit bewondering omdat ikzelf geen sleutelaar ben maar het stiekem wel zou willen zijnMark1200rs schreef:Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...

Nogmaals succes met de restauratie

Luc
Hoi Mark welkom,
we delen een beetje een hobby.
Momenteel ben ik (samen met mijn zoons) bezig met een K75RT, waarvan we een caferacer gaan bouwen. Nu zijn we nog op zoek naar de rechter schetsplaat voor de voetsteunen, heb jij die toevallig liggen?
Groet, Aad
Momenteel ben ik (samen met mijn zoons) bezig met een K75RT, waarvan we een caferacer gaan bouwen. Nu zijn we nog op zoek naar de rechter schetsplaat voor de voetsteunen, heb jij die toevallig liggen?
Groet, Aad
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Mark,
en we zijn benieuwd naar jouw sleutelproject aan je R1100RS!
Mooi is de uitspraak in je intro dat je de boxerroffel op je oprit hoopt te horen . . . daar spreekt passie uit!
Eilert

Mooi is de uitspraak in je intro dat je de boxerroffel op je oprit hoopt te horen . . . daar spreekt passie uit!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Mark1200rs
Bedankt Aad, leuk om dat samen met je zoons te doen! Ik heb je een PM gestuurd.beckysmile schreef:Hoi Mark welkom,
Groet, Aad
- Mark1200rs
Bedankt! Zoals mijn beroep al suggereert, ik ben ook niet zo handig met sleutel en schroevendraaier, maar al doende leert men. Al ben ik nog steeds een redelijke kluns met sommige dingen. Een droge plek om te werken; goed licht; geduld; fijn gereedschap en een werkplaatshandboek zijn al een aardige start.Erteetje schreef:Een topic met wat voortgang foto's en een korte beschrijving vind ik persoonlijk erg leuk. Waarschijnlijk is dat geboren uit bewondering omdat ikzelf geen sleutelaar ben maar het stiekem wel zou willen zijnMark1200rs schreef:Inderdaad wel leuk om een sleuteltopic aan te maken. Zal eens kijken...![]()
Nogmaals succes met de restauratie![]()
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!