alternatief voor orginele topkoffer r1150rt
Moderator: RT_Patrick
alternatief voor orginele topkoffer r1150rt
Hallo
Ik zoek al enige tijd naar een top koffer voor mijn bmw een orginele is behoorlijk prijzig of net leuk verkocht (2ehands)
Wat is een leuk alternatief voor een topkoffer wat ik nog niet weet iemand die zelf wat anders heeft gekocht.
Alvast bedankt voor de reactie's
wat kost een orgineel rek eigenlijk
Ik zoek al enige tijd naar een top koffer voor mijn bmw een orginele is behoorlijk prijzig of net leuk verkocht (2ehands)
Wat is een leuk alternatief voor een topkoffer wat ik nog niet weet iemand die zelf wat anders heeft gekocht.
Alvast bedankt voor de reactie's
wat kost een orgineel rek eigenlijk
-
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Re: alternatief voor orginele topkoffer r1150rt
Origineel rek heb je niet nodig, de originele topkoffer past zo.
Zelf heb ik een Givi Maxia topkoffer, passen 2 helmen in, maar je moet er wel een aparte adapter voor op je rek bij kopen.
http://www.rad.eu/nl/c/p/5063-givi-e52- ... y-e52n.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Bert
Zelf heb ik een Givi Maxia topkoffer, passen 2 helmen in, maar je moet er wel een aparte adapter voor op je rek bij kopen.
http://www.rad.eu/nl/c/p/5063-givi-e52- ... y-e52n.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet, Bert
Check ook eBay.de eens. Ik heb er een boel spullen voor een redelijke prijs vandaan kunnen halen. Ook een topkoffer voor €185.
ik heb mijn zinnen gezet op een hepco becker journey 52 vind het kwa uitlerijk een zeer mooie koffer.
Heeft iemand deze op zijn motor zitten wil graag eens zien hoet dat er uit ziet op een r1150rt
alvast bedankt
Heeft iemand deze op zijn motor zitten wil graag eens zien hoet dat er uit ziet op een r1150rt
alvast bedankt
Ik heb nog 2 originele BMW-topkoffers (met bijpassende sleutel) liggen ... kleur is wel anthracietgrijs (maar dat kan je in eigen koetswerkkleur laten spuiten).
Die koffers waren van mijn 2
en passen ook op een
.
De sloten kan je inwendig ook zelf veranderen zodat uw huidige sleutel past, dus 1 sleutel om alles te openen en ook om motor te starten.
Die koffers waren van mijn 2

De sloten kan je inwendig ook zelf veranderen zodat uw huidige sleutel past, dus 1 sleutel om alles te openen en ook om motor te starten.
-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
clemturbo schreef:En de vraagprijs is?
Grt.Clemens
Clemens ,
je hebt een PB

Walter
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1693 Weergaves
-
Laatste bericht door thooms
-
- 4 Reacties