Voeding en montage navigatie 850rt
Moderator: RT_Patrick
Voeding en montage navigatie 850rt
Hoi,
ben net nieuw hier dus weet het nog niet te vinden.
Hoe plaatsen jullie de navigatie op de 1150/850 RT en waar halen jullie de voeding vandaan?
Alvast bedankt.
ben net nieuw hier dus weet het nog niet te vinden.
Hoe plaatsen jullie de navigatie op de 1150/850 RT en waar halen jullie de voeding vandaan?
Alvast bedankt.
- mkoskamp
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Re: Voeding en montage navigatie 850rt
Hoi,
Er zijn verschillende opties voor het plaatsen.
Er bestaan steunen dit net achter de ruit komen op de kuip en waar een ram mount op kan.

Er zijn ook stuurbouten met een bolletje.

Zelf heb ik een BMW beugel van de 1200RT op mijn stuur zitten. Dat lukt als je voor de voorste 2 gaten zelf langere m8 bouten haalt. De bijgeleverde zijn te kort.

Voor de voeding zijn ook meerdere opties. De mijne zit rechtstreeks op de accu met een kabel, voorzien van een snoerzekering.
Er zijn ook mensen die hem op de accessoirestekker van de radio hebben. Deze zit in de buurt van hetvopbergvak links in de kuip. Daar loopt ook een draad die met het contactslot wordt geschakeld.
Er zijn verschillende opties voor het plaatsen.
Er bestaan steunen dit net achter de ruit komen op de kuip en waar een ram mount op kan.

Er zijn ook stuurbouten met een bolletje.

Zelf heb ik een BMW beugel van de 1200RT op mijn stuur zitten. Dat lukt als je voor de voorste 2 gaten zelf langere m8 bouten haalt. De bijgeleverde zijn te kort.
Voor de voeding zijn ook meerdere opties. De mijne zit rechtstreeks op de accu met een kabel, voorzien van een snoerzekering.
Er zijn ook mensen die hem op de accessoirestekker van de radio hebben. Deze zit in de buurt van hetvopbergvak links in de kuip. Daar loopt ook een draad die met het contactslot wordt geschakeld.
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Ik heb de voeding van lampje stadlicht gebruikt en de steun voor de 1150 RT van waypoint
- JM1100RT
- Type: R1250RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Eindhoven
@wild51,
heb je dan geen stadslicht meer?
De stekker voor de radio, is dat die blauwe met 4 aansluitingen?
De stekker voor de radio, is dat die blauwe met 4 aansluitingen?
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Ja wel. Ik heb aftakking voor de voeding Zumo op de voedingskabel stadslicht gemaakt. Voor de aansluiting op radiostekker moet je de kuip eraf halen en daar had ik geen zin in. De kabel van de Zumo gaat naar opbergvak in de kuip. Daarvoor heb ik een kleine uitholling in de rand van het vakje gemaakt, waar de kabel in ligt. Deksel gaat dan gewoon dicht en het rubber van de deksel houdt het nog waterdicht. Dat is handig want dan kan je ook de telefoon aansluiten en in opbergvak leggen.stekel schreef:@wild51,
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5900 Weergaves
-
Laatste bericht door Kevinvdijssel
-
- 26 Reacties