Leuk om te horen en natuurlijk veel dank voor je (jullie) compliment(en).
De overwegend goede en vriendelijke sfeer is uiteindelijk aan de forumleden zelf te danken. En dat is mijn compliment aan jullie.
Soms is 'ingrijpen' door de mods wel even nodig. We verwijderen dan de 'brandhaard' en leggen via PB aan de posters onze actie uit om verdere escalatie te voorkomen.
Aan continue moderatie ontbreekt het bij sommige fora nog wel eens, als dan de vlam echt in de pan slaat is een forum meestal exit.
Met z'n allen zorgen we hier voor een informatief - leesbaar - gezellig - sociaal
Onze slogan zegt genoeg . . .
theridingman schreef:Ik vind dat dit ook eens mag gezegd worden. Ik ben actief op meerdere (motor)forums. En de sfeer is niet altijd even leuk. Heb jammer genoeg al forums zien uitsterven door aanhoudende ruzies.
Dit is hier gelukkig niet het geval. Altijd krijg je vriendelijk en netjes antwoord op je vragen. Maakt niet uit wat je afkomst is, leeftijd, geslacht, of wat dan ook... iedereen is hier gelijk. Heb ook al met meerdere leden persoonlijk contact gehad via de pm mogelijkheid op dit forum en ik ben ervan overtuigd dat ik hier nog vrienden voor het leven ga tegenkomen op één of andere ritten.
Kortom bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakt. Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat de sfeer hier altijd zo gezellig zal blijven en zal zelf uiteraard ook mijn steentje daarin bijdragen.

Goed punt Eilert
EileRT schreef:Ik denk dat het belangrijk is dat we met elkaar de sfeer op ons forum moeten bewaken. De forumbeheerders en de moderatoren leveren een belangrijke bijdrage, maar elk forumlid behoord daar ook een rol in te vervullen!