Toen ik dinsdag ochtend bij de RT kwam en mijn navigatie wilde monteren zag ik het volgende............................

Restanten lagen op straat.

Echter toen ik 's avonds thuis was en de motor in de schuur wilde zetten waarvoor de koffers eraf moeten..........................

Nog meer gevloek en toen viel het kwartje. Motor moet van achteren zijn aangereden terwijl deze geparkeerd stond.
Dadelijk het hotel gebeld, de situatie uitgelegd en de vraag gesteld of er camera beelden zijn. Laat in de avond terug gebeld door het hotel, staat op camera en het blijkt een vaste klant te zijn, dus naam bekend bij het hotel. Deze aardige man is achteruit met zijn bus tegen de RT aangereden waardoor deze om is gevallen. M.b.v. een voorbijganger haar weer op de bok gezet, bus ergens anders geparkeerd en het hotel in gegaan zonder wat te melden.
Hotel heeft de persoon geïnformeerd over het gebeuren. Wachten dus maar af.
Heb wel aangifte gedaan en verzekering op de hoogte gesteld.
Snel telefoontje naar de dealeRT leert me dat er rond de €1200, zichtbare schade is, koffer, scherm, kleppendeksel. En dan nog de onzichtbare. Viel me de weg terug op dat mijn linker richtingaanwijzer vreemd deed. Uit zichzelf aan en niet meer uit. Loste zichzelf op na enkele kilometers.
Afijn, je zit met de ellende, maar ik ben blij dat alles op beeld staat en dat het hotel de beelden heeft terug gekeken en dat er een naam bekend is. Een -top- voor het hotel.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)