r1150rt wat is hij nog waard
Moderator: RT_Patrick
r1150rt wat is hij nog waard
Ik heb een r1150rt uit 2002
En nu is mijn abs pomp waarschijnlijk kapot nou wou ik toch al overstappen naar een andere motor nu vraag ik mij af hoeveel de motor nu nog waard zou Zijn
Hij is 3 maanden terug nog bij kenny geweest voor een grote beurt en rondom nieuwe schijven en 2000 kilometer gehuwden zijn ook de banden vervangen Michelin road 4 gt
Mvg jeroen
En nu is mijn abs pomp waarschijnlijk kapot nou wou ik toch al overstappen naar een andere motor nu vraag ik mij af hoeveel de motor nu nog waard zou Zijn
Hij is 3 maanden terug nog bij kenny geweest voor een grote beurt en rondom nieuwe schijven en 2000 kilometer gehuwden zijn ook de banden vervangen Michelin road 4 gt
Mvg jeroen
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: r1150rt wat is hij nog waard
Dat is een lastige vraag en naar mijn bescheiden mening, met de gegeven informatie hier volstrekt niet te beantwoorden.
Hoeveel kilometer heeft de RT gereden, wat is de algemene staat van bijvoorbeeld de kuipdelen, welke kleur heeft de fiets, wat wil je met de RT? Los verkopen, inruilen?
Kijk eens op marktplaats, ebay, motorscout24 en ga maar eens kijken naar vergelijkbare modellen en trek daar de kosten van het vervangen van een ABS pomp van af...
Bert M
Hoeveel kilometer heeft de RT gereden, wat is de algemene staat van bijvoorbeeld de kuipdelen, welke kleur heeft de fiets, wat wil je met de RT? Los verkopen, inruilen?
Kijk eens op marktplaats, ebay, motorscout24 en ga maar eens kijken naar vergelijkbare modellen en trek daar de kosten van het vervangen van een ABS pomp van af...
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200GSA
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: twente
Ik ben het volstrekt eens met Bert M. Wat ik toevoeg is dat het in dit soort gevallen lucratief is om zo'n fiets te slachten.
De som van de delen brengt vaak veel meer op dan het complete ding. En ja, je moet er wel wat voor doen.
gr v Ciske
De som van de delen brengt vaak veel meer op dan het complete ding. En ja, je moet er wel wat voor doen.
gr v Ciske
- white
- Type: R1100RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Landgraaf
ABS pompen zijn best uit te halen voor een redelijk bedrag, reviseren kan ook.
Demontage en montage valt best mee.
Dan staat ie er weer piekfijn op voor de volgende eigenaar.
ABS verwijderen kan ook, dan staat er gewoon een goede fiets alleen zonder ABS.
Zijn mensen genoeg die dat geen probleem vinden.
Waarde met deze info is inderdaad moeilijk in te schatten..
Demontage en montage valt best mee.
Dan staat ie er weer piekfijn op voor de volgende eigenaar.
ABS verwijderen kan ook, dan staat er gewoon een goede fiets alleen zonder ABS.
Zijn mensen genoeg die dat geen probleem vinden.
Waarde met deze info is inderdaad moeilijk in te schatten..
- Eric r1200rt
- Type: R1200RT
- Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Limburg
voor 1500 Euro ben ik geinteresseerd ...
Groet,
Eric.
Groet,
Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Ik denk wel dat de meeste wel interesse hebben voor 1500Euro en volgens mij ligt de waarde wel een heel stuk hoger.Eric r1200rt schreef:voor 1500 Euro ben ik geinteresseerd ...
Groet,
Eric.
-
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Vergeet ook niet op www.motoroccasion.nl te kijken.
Daar kijkt zelfs de BMW-dealer als hij het ff niet meer weet...
Daar kijkt zelfs de BMW-dealer als hij het ff niet meer weet...
Ik heb net gehoord van de garage dat de pomp nog werkt maar het probleem zit hem in de abs controler kosten ook hoog ik ben klaar met de bmw heeft hier iemand intresse in deze motorfiets??? Zo ja hoor ik graag wat je er voor over hebt
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Dit klinkt impulsief Jeroen . . . vorig jaar is mijn ABS module (ABSII) gereviseerd inclusief uit- en inbouwen voor 950 euro bij MSA. Alles doet het nu perfect en ik heb 2 jaar garantie. Denk eerst even goed na voordat je de RT verkoopt onder het motto "weg is weg" . . .ukkie82 schreef:Ik heb net gehoord van de garage dat de pomp nog werkt maar het probleem zit hem in de abs controler kosten ook hoog ik ben klaar met de bmw heeft hier iemand intresse in deze motorfiets??? Zo ja hoor ik graag wat je er voor over hebt

Wanneer je ooit besluit om de RT te verkopen met een goed werkend ABS (bijvoorbeeld na revisie), dan zal deze meer waard zijn dan met een defect aan het ABS en volgens mij kan er zomaar 1000 euro verschil in zitten waarmee je de kosten van een revisie hebt "terugverdiend". Je hebt zelf "veilig" gereden en de eigenaar na jou is er ook blij mee . . . het is maar een overweging . . .

Ik begrijp heel goed dat je baalt van de kosten, dat deed ik vorig jaar ook . . . in ieder geval succes met een weloverwogen keuze!

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4188 Weergaves
-
Laatste bericht door EileRT
-
- 1 Reacties
- 5898 Weergaves
-
Laatste bericht door RendeRT
-
- 11 Reacties
- 4708 Weergaves
-
Laatste bericht door Baird
-
-
Nieuw bericht Elast dynamosnaar R1200RT, prijsverschil waard of broodje aap?
door fransgabler » » in Overige Techniek & Mechanica - 4 Reacties
- 1673 Weergaves
-
Laatste bericht door fransgabler
-