Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
geen idee of de lazy cruise control nog te krijgen is. Lijkt inderdaad verdwenen te zijn.
Wat ik wel tegenkwam is onderstaande site, met daarop wellicht een alternatief.
Ik gebruik al heel veel jaren een O-ring tot volle tevredenheid.
Maar de binnenband van een fiets schuin afknippen heb ik ook wel gezien.
Anton
The Dog is in the house
In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
Thanx maar de meeste links die jullie sturen zijn reeds door mij bezocht, de mail en site van Aad zijn uit de lucht, via wat speurwerk de opvolger van het bedrijf gevonden en daar een mail gepost, misschien komt daar nog wat uit.
Er zijn inderdaad alternatieven, het gedrocht van Wunderlich heb ik al jaren, bij dat ding moet je dus de borgring de andere kant opdraaien t.o.v. de draairichting van het gashandvat (is rechtse draad en had linkse draad moeten zijn zoals bij Throttle Meister). Vanwege extra gewicht aan de stuurhelften om de stuurtrillingen tegen te gaan komen de Throttle Meister varianten niet in aanmerking bij mij.
Paar jaar geleden via MP kunnen scoren, kon van Harry Tonk zelfs nog een revisiesetje ervoor krijgen, net als een jaartje eerder voor de TravelRoad roadbookroller die Harry ook maakte.
Als je ze nieuw koopt zijn het dure dingen, maar de bouwkwaliteit is onovertroffen (geheel uit RVS en brons gedraaid), geld wel waard.
Pliesie gebruikt ze ook, zag ze zelfs op de K1600GT zitten.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Ik zeg Throtllemeister die kosten ook een beetje maar als je dan de zware uitvoering neemt nemen ze ook gelijk weer wat van de trillingen weg in je stuur.
Perfect maar aan de prijs.