Wanne be cruise control

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Stefan

Wanne be cruise control

Ongelezen bericht door Stefan »

Hallo allemaal,
Ik heb op het forum niets kunnen vinden over het (later) inbouwen van een cruise control. En dan bedoel ik de versie aan het uiteinde van het handvat (zie foto). Het gaat er mij niet zo zeer om dat de motor berg op zelf gas moet vermeerderen om dezelfde snelheid te houden, maar meer dat ik mijn hand even van het handvat moet kunnen halen zonder dat het gas helemaal terugvalt.

https://picasaweb.google.com/home?hl=nl

Afbeelding

Ik weet dat er ook nog oplossingen voorhanden zijn met een rubberen band of een plastic handel om je hand op te leggen, maar dat zoek ik niet. Mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze variant en hoe dit precies werkt. Kun je dit eenvoudig zelf inbouwen of moet je bv gaan snijden in je handvat? Op de sites waar deze variant te koop wordt aangeboden staat niets vermeld over de werking.

Alvast bedankt, Stefan
Laatst gewijzigd door Stefan op 13 apr 2013, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Wanne be cruise control

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Lees dit draadje eens door . . . . viewtopic.php?f=42&t=4356&hilit=cruise+control
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Wolfs RT
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GSA-LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 't Gooi

Ongelezen bericht door Wolfs RT »

Deze van Wünderlich vind ik erg fraai: http://www.wunderlich.de/shop/catalog/p ... gory/8253/

Op You Tube staat een intro filmpje over deze CC incl montage. Zoeken naar "Wünderlich cruise control".
Now:
BMW R1200GSA-LC '15

Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
RhanRT

Ongelezen bericht door RhanRT »

De Kaoko CC werkt (natuurgetrouw) zo als je gas geeft en vermindert.
Zie onderstaand filmpje waarin ook de BMW na de Harley getoond word;

[media]48vIBZpM-w8[/media]

groet, RhanRT
Stefan

Ongelezen bericht door Stefan »

Dat andere draadje had ik al gelezen, maar gaf geen antwoord op mijn vraag. Het antwoord van Wolfs RT slaat de spijker echter op zijn kop. De uitvoering van Wunderlich is idd erg mooi om te zien en op Youtube lieten ze perfect zien hoe dit wordt ingebouwd. Super dus Big RT Smile Ik ben al geholpen. Rhan RT bevestigd dit alles ook net. Ook jij bedankt _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”