DUNLOP ROADSMART 2
Moderator: RT_Patrick
DUNLOP ROADSMART 2
Heeft er iemand ervaring met de Dunlop Roadsmart II onder zijn RT? Deze band is zover ik weet hier nog niet besproken. Zegt dit iets over de kwaliteit van de band?
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: DUNLOP ROADSMART 2
Iets beter zoeken
.
Heb ze er onder gehad: de RoadSmart 1 was prima, bij de RoadSmart II werd de wat motor onrustig, ze slijten mooi rond en zijn dus 'op' te rijden, zeker geen slechte band.
Waarom niet gewoon de Michelin MPR GT4 er onder, wordt geleverd met zwaarder karkas vanwege het gewicht van onze motoren, heb ze nu ook, beetje cupping maar verder prima band.

Heb ze er onder gehad: de RoadSmart 1 was prima, bij de RoadSmart II werd de wat motor onrustig, ze slijten mooi rond en zijn dus 'op' te rijden, zeker geen slechte band.
Waarom niet gewoon de Michelin MPR GT4 er onder, wordt geleverd met zwaarder karkas vanwege het gewicht van onze motoren, heb ze nu ook, beetje cupping maar verder prima band.

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
De lokale BMW dealer heeft binnenkort een promo waarbij ze de voor- en achterband leveren voor de prijs van alleen de achterband. Kan dus eventueel interessant zijn, mits dit dus een goede set is voor een zware
.

- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Als er 1 is die je kan informeren of het de juiste banden zijn dan is het de BMW dealer wel.Jerôme schreef:De lokale BMW dealer heeft binnenkort een promo waarbij ze de voor- en achterband leveren voor de prijs van alleen de achterband. Kan dus eventueel interessant zijn, mits dit dus een goede set is voor een zware.
Maar zoals baird terecht opmerkt, waarom geen Michelin PR4 GT?
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
de Michelin PR is zeker een band waarover ik zit te denken, alleen geloof ik dat gezien de maat een PR4 geen optie is voor een R1100 (PR3 wel). Het punt is dat ik momenteel voor-en achter een Bridgestone BT021 band heb liggen. Als het even kan probeer ik voor en achter niet alleen hetzelfde merk maar ook het zelfde type band te rijden. Vandaar dat ik de actie bij de dealer interessant vind.
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Zoveel verschil zit er niet tussen de MPR3 en 4 denk ik. Combineren zal geen probleem geven verwacht ik. Als je een BT21 gewend bent is elke verandering super.
- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Jerôme schreef:de Michelin PR is zeker een band waarover ik zit te denken, alleen geloof ik dat gezien de maat een PR4 geen optie is voor een R1100 (PR3 wel). Het punt is dat ik momenteel voor-en achter een Bridgestone BT021 band heb liggen. Als het even kan probeer ik voor en achter niet alleen hetzelfde merk maar ook het zelfde type band te rijden. Vandaar dat ik de actie bij de dealer interessant vind.
Roadsmart 2 is natuurlijk geen slechte band, die worden (wat motorbanden betreft) niet meer gemaakt.
Je hebt gelijk dat het een mooie aanbieding is van Keram.
Het is alleen niet mijn band.
De Bridgestone BT 21 is ook zeker geen slechte band, ik heb er jarenlang met plezier op rondgereden.
De reden dat ik voor Michelin kies is omdat het nu eenmaal de beste regenband is.
Met droog weer zijn alle banden goed.
Greetz WaltzingMatilda
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 5864 Weergaves
-
Laatste bericht door NetworkerICT
-
- 11 Reacties