Ik ben afkomstig uit België, uit het centrum van het land, ben 39 jaar oud,...
Sinds enkele maanden ben ik de trotse bezitter van een R 1100 RT, amarenarood...
Voordien reed ik met Kawasaki (GT 550), Suzuki DR 650 RSE, BMW K 75 en net voor de RT zat ik op een Suzuki Bandit 600.
Eigenlijk is de RT steeds mijn droommotor geweest en toen dd gelegenheid zich voordeed om mijn Bandit voor een moie prijs van
de hand te doen, ben ik meteen op zoek gegaan naar een RT... Tot nu toe heb ik me dat nog niet beklaagd! Heb trouwens al veel geleerd
op dit forum! Ik toon meteen enkele fotootjes van kort na de aankoop, toen ik de motor voor de eerste keer uitkleedde :lol:

Intussen heb ik er al een Sony-radio met afstandsbediening aan het stuur ingebouwd, een verhoogd windscherm (GIVI), GPS, en wat kleine prullen...
Vorige week kreeg het beestje haar eerste grote beurt en heb ik meteen de achterste remschijf vervangen, want die was er erg aan toe...
Staan nog op het lijstje: zijkoffers opnieuw overspuiten (te veel krassen naar m'n zin), schroefjes van kuipdelen vervangen, chromen ringen rond de
tellers, zwart-fluo striping op koffers, ... wie weet wat er nog allemaal komt

Grtzzzz,
Gwaaido out