Gwaaido stelt voor...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Gwaaido

Gwaaido stelt voor...

Ongelezen bericht door Gwaaido »

Beste motormakkers...

Ik ben afkomstig uit België, uit het centrum van het land, ben 39 jaar oud,...
Sinds enkele maanden ben ik de trotse bezitter van een R 1100 RT, amarenarood...
Voordien reed ik met Kawasaki (GT 550), Suzuki DR 650 RSE, BMW K 75 en net voor de RT zat ik op een Suzuki Bandit 600.
Eigenlijk is de RT steeds mijn droommotor geweest en toen dd gelegenheid zich voordeed om mijn Bandit voor een moie prijs van
de hand te doen, ben ik meteen op zoek gegaan naar een RT... Tot nu toe heb ik me dat nog niet beklaagd! Heb trouwens al veel geleerd
op dit forum! Ik toon meteen enkele fotootjes van kort na de aankoop, toen ik de motor voor de eerste keer uitkleedde :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Intussen heb ik er al een Sony-radio met afstandsbediening aan het stuur ingebouwd, een verhoogd windscherm (GIVI), GPS, en wat kleine prullen...
Vorige week kreeg het beestje haar eerste grote beurt en heb ik meteen de achterste remschijf vervangen, want die was er erg aan toe...
Staan nog op het lijstje: zijkoffers opnieuw overspuiten (te veel krassen naar m'n zin), schroefjes van kuipdelen vervangen, chromen ringen rond de
tellers, zwart-fluo striping op koffers, ... wie weet wat er nog allemaal komt ;)

Grtzzzz,
Gwaaido out ;)
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Re: Gwaaido stelt voor...

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Een echte "doe het zelfer". Welkom, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Gwaaido, welkom op het RT forum, een echte zelfklusser aan de 'naaktfoto's' te zien.
Veel plezier met je RT en het forum waarin je alle ruimte hebt om kennis en ervaringen met ons te delen en doe vooral mee. :D

mvrgr
Jos
Beheerder
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Willem Rietveld
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Gwaaido,

Welkom op/bij het forum.
De motor ziet er fraai uit zo en zo te zien ben je ook niet bang voor een gereedschapsset.
Uit ervaring weet ik dat er toch steeds weer iets bijkomt of veranderd, als je niet uitkijkt wordt het een klein bodemloos putje.... :lol:
Veel plezier op het forum en vooral veel veilige kilometers gewenst.

gr, Willem.
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Gwaaido

Ongelezen bericht door Gwaaido »

Bedankt voor de verwelkoming... Ik ben inderdaad niet bang om m'n handen vuil te maken, dat is wat mij
betreft een deel van de fun bij het motorrijden;)
Ik drijf het evenwel niet zo ver dat ik een versnellingsbak opengooi... hem demonteren en ergens binnenbrengen ter revisie daarentegen, wil
ik bij gelegenheid nog wel eens doen ;)
Niemand kent per ongeluk een adresje om de zijkoffers te herspuiten? En wat moet dat dan kosten?
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Afbeelding
Zümo XT

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”