Waarschijnlijk hallgever stuk, op zoek naar een andere.
Maar nog genoeg ander werk, alle overbodig ijzerwerk en bedrading verwijderen.
Plan is schade verhelpen, duozit en mooi kleurtje (Siena red)
Nog genoeg te doen.
Jan.

Moderator: RT_Patrick
Ik sluit mij hierbij aan.Nico4sen schreef:Maak je er ook een mooie fotoreportage van?![]()
Ben van beroep toeringcarchauffeur sleuteltijd is niet al te veel,Nico4sen schreef:Goed bezig
Nee, denk het niet Dominique probeer het origineel te houden misschien nog verstralers.Dominiq schreef:Ziet er goed uit! Ga je nog wat met de verlichting doen?
Op de plaats van de zij emblemen zetten ze in Amerika een lamp. Krijg je een mooie en goed zichtbare driehoek verlichting.
We blijven het project volgen.
Groeten, Dominique.
Nee hoor, men plaatst daar bijvoorbeeld een verstraler of een daglichtlamp. Ik weet wat je bedoelt Aad en dat ziet er ook leuk uit.beckysmile schreef:Ik denk dat Dominique refereert aan de Z4 knipperlichten, LED-schijven die achter de emblemen geplaatst worden.
Ik heb ze zelf gemonteerd, en het ziet er schitterend uit.
Te koop bij schroedieshop, wel tamelijk prijzig.
Groet, Aad
+ 1 . . . leuk om jouw ombouw project te volgen Jan!Nico4sen schreef:Goed bezig
Arjan W schreef:Ik ben benieuwd naar je uitlaat en bochten. Ga je die ook nog polijsten/poetsen?
Goed om te lezen, niets is zo frustrerend als iets niet moet doen, wat ie wel moet doen :). Gebruikte jij voor het oppoetsen een schijf of de hand? Als het met een schijf was, wat voor schijf en was dit op een boor of een slijper?jfruiter schreef:Vandaag even tank en uitlaat geplaatst, was benieuwd of ie weer loopt met de nieuwe hallgever en ja starten en lopen pfff,![]()
Maar nu bleef remlicht branden.
Was al bang dat er Abs problemen boven kwamen ( was n.l. Niet zo), eerst de schakelaars doorgemeten , bleef schakelaar voor gesloten.
Kabels nagelopen open gehaald en ja hoor op een zéér knullige manier gerepareerd, sluiting.
Nu op de goede manier gedaan en het werkt weer prima.
Nu weer verder met de rest.
Gr. Jan
Alles met het handje Arjan. :roll:Arjan W schreef:Goed om te lezen, niets is zo frustrerend als iets niet moet doen, wat ie wel moet doen :). Gebruikte jij voor het oppoetsen een schijf of de hand? Als het met een schijf was, wat voor schijf en was dit op een boor of een slijper?jfruiter schreef:Vandaag even tank en uitlaat geplaatst, was benieuwd of ie weer loopt met de nieuwe hallgever en ja starten en lopen pfff,![]()
Maar nu bleef remlicht branden.
Was al bang dat er Abs problemen boven kwamen ( was n.l. Niet zo), eerst de schakelaars doorgemeten , bleef schakelaar voor gesloten.
Kabels nagelopen open gehaald en ja hoor op een zéér knullige manier gerepareerd, sluiting.
Nu op de goede manier gedaan en het werkt weer prima.
Nu weer verder met de rest.
Gr. Jan
Via marktplaats Jos , diegene was ooit van plan om ook een politiemotor om te bouwen had een 850 rt met kapot blok gekocht.Jos WRSM schreef:Mooi verzameling, Jan. Waar heb je dat zoal bijeengescharreld?
Ik ookArjan W schreef:Lang leve marktplaats, ben benieuwd naar je eindresultaat.
Jos WRSM schreef:Zo, die is straks helemaal klaar voor het seizoen
Heb je al een kleur in gedachten?
jfruiter schreef:Jos WRSM schreef:Zo, die is straks helemaal klaar voor het seizoen
Heb je al een kleur in gedachten?
Waarschijnlijk wordt het reidmont red code 911 Jos ,
Heeft o.a. 1150 rt in kleur programma .
Wolfs RT schreef:Wat een leuk project! Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
Rood is niet echt mijn kleur temeer ook omdat de kleur na een paar jaar vaal wordt maar dat Piemont Red is wel heel erg fraai.
Baird schreef:Als je voor het rood gaat: kijk eens bij Renault, staat hier om de hoek een Clio in een rood die nog mooier is dan de BMW Piemont.
jfruiter schreef:Baird schreef:Als je voor het rood gaat: kijk eens bij Renault, staat hier om de hoek een Clio in een rood die nog mooier is dan de BMW Piemont.
Nou Bert , er komt geen Renault kleur op mijn BMW
Oooh, jij hebt nog de illusie dat alles van BMW bij BMW in Duitsland vandaan komt :lol: :lol:jfruiter schreef:Baird schreef:Als je voor het rood gaat: kijk eens bij Renault, staat hier om de hoek een Clio in een rood die nog mooier is dan de BMW Piemont.
Baird schreef:Oooh, jij hebt nog de illusie dat alles van BMW bij BMW in Duitsland vandaan komt :lol: :lol:jfruiter schreef:Baird schreef:Als je voor het rood gaat: kijk eens bij Renault, staat hier om de hoek een Clio in een rood die nog mooier is dan de BMW Piemont.
Check nou die kleur maar eens, je hoeft het niet te zeggen hoor
EileRT schreef:Weer een stapje verder naar jouw uiteindelijke. . . ziet er heel mooi uit Jan . . . !
Gespoten in de schuur rob rondom in de plastiek , hobbie compressor en spuitpistool.robi schreef:Ziet er mooi uit Jan!
heb je zelf een spuitcabine? zo te zien is dat niet even met een spuitbusje gebeurd. (maar kan mij vergissen).
Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet.
Succes!
Gr. Rob
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!