Met W5 engine cleaner van de Lidl (of een ander merk), inspuiten ff in laten weken en afspuiten met water .hoe maak je je motorblok schoon, vooral als er olie resten zijn die veel vuil hebben aangetrokken?

Moderator: RT_Patrick
Met W5 engine cleaner van de Lidl (of een ander merk), inspuiten ff in laten weken en afspuiten met water .hoe maak je je motorblok schoon, vooral als er olie resten zijn die veel vuil hebben aangetrokken?
Is het te koop in Haarlem of omgeving?beemerrichard schreef:Inderdaad Ballistol, goed spul.
Gebruik het altijd voor mijn wapens.
Ik heb het bij een wapenhandel in Den Haag gekocht maar moet hier ook te krijgen zijn.wil51 schreef:Zou een oud middel en ik had er nog nooit van gehoord. _002
Ik heb wel een wapen, ik doe aan handboogsport. Maar daar gebruik ik geen olie voor. :lol:
En ik heb niet in het leger gezeten, nooit een wapen hoeven schoonmaken.
Tja bedrijfje wel gevonden, hebben ze het niet. Je kan Ballistic Oil alleen via de webshop bij hun bestellen. Ze wisten eerst niet eens was Ballistic Oil was. Helemaal voor niets gereden, Alle bruggen die ik over moest waren open en het was warm op de motor. _003beemerrichard schreef:Gevonden in Haarlem.
http://www.fietsonderdelen.biz/BALLISTO ... eel-olie-2
Ze zitten op de Harmenjansweg.
Ja, ja Wil, je moet er wat voor over hebben, pfhoe helemaal 6 km heen en ook terug gereden voor niks....... :lol: (geintje).wil51 schreef:Helemaal voor niets gereden
Die motor van mij wil nooit rechtstreeks naar een bestemming en weer naar huis, dus iets meer dan 6 km. :lol:Jan R1200RT schreef:Ja, ja Wil, je moet er wat voor over hebben, pfhoe helemaal 6 km heen en ook terug gereden voor niks....... :lol: (geintje).wil51 schreef:Helemaal voor niets gereden
Maar is snap dat het vervelend is _002
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!