Proficiat met de behaalde resultaat van jouw werk en heel veel genieten.
Moderator: RT_Patrick
Bert, ziet er supergaaf uit. Zie zelfs je sleutel liggen op de tafel, hahah.1-handed schreef:Oke job done![]()
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 0290_o.jpg
Vanaf vrijdag ook te bewonderen op Motorbeurs Groningen
Geweldig mooi, m'n broer had ooit een Mazda 626 in deze kleur laten spuiten. Supermooi.beemerrichard schreef:Parelmoer wit in de zon is echt mooi.
Weet het nog van mijn auto.
Elke hoek is weer anders.
JoJothefirst schreef:Bert, ik keek even op de site van Motopaints, maar is die BMW helm met 'Bert' erop toevallig ook van/voor jou?![]()
![]()
JoJo
1-handed schreef:
Motorprothese word nog wel in dezelfde kleur gedaan met B E R T ( Berts Eigenartige Reise Tourer ) logo
Bert, volgens mij moet de tekst als volgt zijn: Berts Eigenartiger Reise Tourer , anders is het meervoud. Kijk het nog ff na voordat de spuiter begint.1-handed schreef:JoJothefirst schreef:Bert, ik keek even op de site van Motopaints, maar is die BMW helm met 'Bert' erop toevallig ook van/voor jou?![]()
![]()
JoJo
Nee niet van mij , weet nog niet of ik de helm doe
Motorprothese word nog wel in dezelfde kleur gedaan met B E R T ( Berts Eigenartige Reise Tourer ) logo
Ook het logo bij de kroonplaat moet nog in dezelfde B E R T style
Gôh Bert, jij gaat ook niet voor half werk hé? Dat gaat in vele opzichten een unieke vertoning worden!1-handed schreef:Coolcat gaat er vast ook iets moois van maken in dezelfde stijl als mijn seat http://www.coolcatclassiccars.com/page/82/home.html
dan is die echt af
... donkere motorspoiler?1-handed schreef:dan is die echt af(misschien
)
1-handed schreef:Een idee waar ik al langer meer ronde liep.
Heb een goede 2e hand beschermplaat van een GS gekocht , met een kleine modificatie gaat die passen onder de RT
Voorste beugel iets aanpassen en een speciale bout dan moet het lukken
Blijkbaar?1-handed schreef:Heeft de Ilmberger beschermer dezelfde bevesting als origineel GS ???? normaal gesproken
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!