R1150rt Krijgt een andere uitlaat

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
KevinRekord
Type: R1150RT
Bijz: Hoog scherm, Corbin zadel
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

R1150rt Krijgt een andere uitlaat

Ongelezen bericht door KevinRekord »

Heey

Aangezien ik met trots boxer rijdt en graag hoor dat ik boxer rijd werd het tijd om op zoek te gaan naar een andere uitlaat... Remus toestanden laten mijn budget niet toe dus heb ik mijn goedkopen alternatief uit polen laten komen. De (misschien) wel bekende Dominator uitlaat. In het ovaal besteld, met kat vervanger en 2 soorten db killer erbij. Gister van mijn poolse collega gehoord dat hij weer terug in nederland is en ik hoop hier een goed en duidelijk verslag te maken inc foto's en filmpjes van de ombouw en het resultaat. Over hoe goedkoop? Ik kan voorlopig alleen maar zeggen dat de heren die Dominator uitlaten in Nederland verkopen het dubbele vragen als wat het mij kostte.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb vandaag de boel binnen gekregen. Ziet er netjes uit, ik voelde me als een kind in de snoepwinkel
Marc Lenssen
Type: R1100RT
Bijz: Opalblau..... mooi :-)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: R1150rt Krijgt een andere uitlaat

Ongelezen bericht door Marc Lenssen »

Heb die onder mijn 1100 R gehad, met de killer er in werd ik nog doof. Erg jammer want het is een mooie demper voor een wel heel mooie prijs.
KevinRekord
Type: R1150RT
Bijz: Hoog scherm, Corbin zadel
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Ongelezen bericht door KevinRekord »

Deze is zonder killer, nu

http://youtu.be/5NdUn9Pxin0

Killer heb ik zelf gebouwd, wat daamee het jammere is, is dat je het zware ook meteen kwijt bent.
Murof
Type: R1100RT
Bijz: r1100rt, r1100rt, r1150rt, k1100rs
Woonplaats of omgeving: Arnhem

Ongelezen bericht door Murof »

Dat klinkt goed! Heb zelf bij mijn 1200 ook absorbtiedempers geplaatst. Klinkt ook ongeveer zo, mooi zwaar en laag. Fietsers horen je eindelijk weer aankomen. De killer gaat er alleen in als ik Duitsland in moet.

Heb je nog iets moeten afstellen omdat je ook de cat vervangen hebt?
Ton1959
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Was misschien handig geweest als je het geluid vooraf ook opgenomen had. Zelf vind ik het niet erg om wat stiller te zijn. De meeste BMW's hoor je wel aankomen klakkerdeklak. Maar ook dat geluid heb ik niet echt.
Speedy Gonzales
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Burgum

Ongelezen bericht door Speedy Gonzales »

Ik heb onder mijn 2012 1200RT een demper van een 1200GS DOHC geplaatst. Geeft wat donkerder en rauwer geluid wat ik miste van mijn GS. Demper kon er zo onder maar moet tzt nog iets worden aangepast om hem er mooi recht onder te krijgen. Ben erg tevreden over het geluid nu.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”