Ben er ook zeer content mee, eigenlijk wel een beetje trots. Een ding weet ik zeker, ik ga er weer veel plezier aan beleven. Allemaal bedankt voor de positieve reacties!
AGVerheij schreef:

Heel mooi !
Ga je ook nog de velgen en schetsplaten zwart maken ??
Voorlopig niet, er moet ook nog een nieuw setje banden op. Voorlopig kosten genoeg gehad. Maar zat er inderdaad wel aan te denken om de velgen en schetsplaten in de kleur van de 1200rt 90jr edition te spuiten, een soort antraciet. Wie weet komt dit nog een keer.
JDoubleOP schreef:Donders...... D O N D E R S ...... Donders
Nou nog nieuw uitlaatje.
Ik weet het Joop. We hebben nog een keer samen staan poetsen. De eerste eigenaar heeft waarschijnlijk gewoon in de winter doorgereden. Het is intussen zover ingewerkt, dat het niet meer mooi te krijgen is. Dan maar de aandacht verleggen naar een mooie zwarte kuip
bmwalter schreef:Eigenlijk de enige echte kleur voor een echte bmw. Mijn laatste zwarte was een r100rt. Sindsdien kom je steeds minder zwarte tegen. Erg mooi!
Er zijn inderdaad weinig zwarte bmw's. Ik vind het in elk geval mooi staan op deze motor.
Baird schreef:....... witte BMW biesjes nog .................??
Ik denk niet dat er biesjes opkomen. Vind ik meer iets voor de oudere modellen. Hoewel, die van mij ook al weer 15 jaar oud is........... Ik twijfel nog of de 1100RT sticker er nog weer op komt. Op de auto heb ik ook nooit geen typeaanduiding staan.
Wullum schreef:Sjoen, zeer sjoen...
Op eBay vond ik iemand die de

stickers voor op de zijpanelen kan leveren, in verschillende kleuren (zijn voor sommige bouwjaren anders).
Bedankt voor de tip. Als ik deze sticker weer terugplaats laat ik hem maken bij of een klant van mij (of bij een bedrijf die ik klant probeer te maken

) Wellicht ook bij het reclamebedrijf waar Ed Spijker zijn stickers heeft besteld. Dat zit immers in de buurt. Ik ben nog niet zo van de ebay.