Démonteren van het volledige kuipgedeelte
Moderator: RT_Patrick
Démonteren van het volledige kuipgedeelte
Beste RT liefhebbers,
Ik ben pas nieuw op jullie forum, en ook trotse bezitter van een R1200RT sinds mei 2012 (Na 12 jaar genoten te hebben van een R1100RT). Ondertussen 23.000 Km verder en nog steeds overtuigd van de prachtkapaciteiten van deze motor. Ik ben noggal een poetsfreak, en kan pas echt genieten als mijn motor volledig proper is, dus wordt het nu stilletjes aan tijd voor een grondige schoonmaakbeurt. Daarvoor zou ik hem helemaal willen ontmantelen, maar ik durf er niet echt aan beginnen zonder een degelijk plan. Kan er mij iemand een gedetaillerde beschrijving bezorgen van hoe ik er aan moet beginnen.
Thanks, and keep it safe
Viper
Ik ben pas nieuw op jullie forum, en ook trotse bezitter van een R1200RT sinds mei 2012 (Na 12 jaar genoten te hebben van een R1100RT). Ondertussen 23.000 Km verder en nog steeds overtuigd van de prachtkapaciteiten van deze motor. Ik ben noggal een poetsfreak, en kan pas echt genieten als mijn motor volledig proper is, dus wordt het nu stilletjes aan tijd voor een grondige schoonmaakbeurt. Daarvoor zou ik hem helemaal willen ontmantelen, maar ik durf er niet echt aan beginnen zonder een degelijk plan. Kan er mij iemand een gedetaillerde beschrijving bezorgen van hoe ik er aan moet beginnen.
Thanks, and keep it safe
Viper
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: Démonteren van het volledige kuipgedeelte
In het download-gedeelte van dit forum staan linkjes naar diverse handboeken.
En anders even op Youtube zoeken, staat vast wel een filmpje van iemand die een
uitkleedt :mrgreen:
En anders even op Youtube zoeken, staat vast wel een filmpje van iemand die een

Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- Jos1200rt
- Type: R1250RT
- Bijz: Vstream ruit, BMW topcase, Navigator 6, Metzler
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Hoogland
Deze link is een tupperware verwijder instructie
Jos
[media]2UHU4ZQ2C_Q[/media]
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Drive carefully, alleen n kat heeft meerdere levens.
- aantzeetje
- Type: R1200RT
- Land: B
- Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke
Heb er net de hele linkerflank af gehad ivm het monteren van de 590 om het "dunne" kabeltje naar achter te brengen. Ik was verwonderd dat er alleen maar wat oppervlakkig stof op de benzinetank was. verder niks. Voor het grondig poetsen moet je het dus echt niet doen. Behalve dat oppervlakkig stof dus onder de kuipdelen staat zij in showroom staat.
Beste Bikers,
Heb ondertussen wat zitten rondneuzen op het "World Wide Web" en heb een gedetailleerde versie gevonden.
Zie link:
http://www.bmrider.com/images/reports/R ... rt%201.pdf
Thanks and keep it safe
Viper
Heb ondertussen wat zitten rondneuzen op het "World Wide Web" en heb een gedetailleerde versie gevonden.
Zie link:
http://www.bmrider.com/images/reports/R ... rt%201.pdf
Thanks and keep it safe
Viper
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht