Nieuwe speeltje op het speelkleed

Moderator: RT_Patrick
Was ik voorlopig wel van plan.bmwalter schreef:Laat je de valbeugels er op zitten?
Ok, bedankt.dutchmidiman schreef: Het spijt mij, maar je hebt echt géén boordcomputer want in de VIN-decoder zal er dan in de optielijst hebben moeten staan:
- X539A Bordcomputer
Dat laatste staat op m'n todo lijstje. Bedankt voor het meedenken.dutchmidiman schreef:Het kán zijn dat bij de overheidsversie die gemiddelde snelheid-indicatie bedoelt is ter ondersteuning bij een staande-houding.![]()
Zie jou optie-lijst:
...
X502A Tachometer kmh Behörde (snelheidsmeter kmh autoriteit)
...
Het beste kan je bij een BMW dealeRT langs gaan en je motor aan de diagnose-computer laten hangen, dan kan ook uitgelezen worden wat er (wel of niet) in zit.
Dat gaat minder makkelijk dan je zou verwachten, dat wist ik voordat er mee begon. Maar ik heb goede moed :)Wolfs RT schreef:Na 2 jaar en nog niet compleet? Onderdelen zijn toch geen probleem om te vinden op MP of bij de welbekende gebruikte onderdelen adressen?
Die is zeker al weer verkocht, zie hem niet meer staan op de siteWolfs RT schreef:Harry Meijer in Lijnden heeft een gebruikte kofferset liggen voor €300. Dit is zonder topkoffer.
Ik wel. Op deze pagina:Nico4sen schreef:Die is zeker al weer verkocht, zie hem niet meer staan op de siteWolfs RT schreef:Harry Meijer in Lijnden heeft een gebruikte kofferset liggen voor €300. Dit is zonder topkoffer.
Een GSA topkoffer is een andere dan een RT topkoffer en heeft, voor zover ik weet, ook een andere bevestiging.evertkuiken schreef:Ik wel. Op deze pagina:Nico4sen schreef:Die is zeker al weer verkocht, zie hem niet meer staan op de siteWolfs RT schreef:Harry Meijer in Lijnden heeft een gebruikte kofferset liggen voor €300. Dit is zonder topkoffer.
http://www.harry-meijer.nl/aanbiedingen.html
R 1200 GSA 06-13, Topkoffer compleet, occasion € 300,-
Of is dat juist alleen de topkoffer, lijkt er wel op. Maar de prijs is hetzelfde?
evertkuiken schreef:Hoi Nico, heb je hier wat aan?
http://www.ebay.nl/itm/BMW-Koffer-Prall ... ebe&_uhb=1
Kun je mij nog wat tips geven voor adressen waar je de 2e hands artikelen hebt gehaald? Op Marktplaats vind ik niet veel en 100 euro per spiegel afdek kapje vind ik wel erg prijzig... Ik zoek vooral die afdekkapjes en een duo zadel met vergrendeling.
Dat zijn alleen maar stootstrips, heb niet echt nodigevertkuiken schreef:Hoi Nico, heb je hier wat aan?
http://www.ebay.nl/itm/BMW-Koffer-Prall ... ebe&_uhb=1
Kun je mij nog wat tips geven voor adressen waar je de 2e hands artikelen hebt gehaald? Op Marktplaats vind ik niet veel en 100 euro per spiegel afdek kapje vind ik wel erg prijzig... Ik zoek vooral die afdekkapjes en een duo zadel met vergrendeling.
Dank voor de complimenten.Wally 42 schreef:Ziet er goed uit. Net of als ik mijn eigen fiets zie staan.
Heb je snel voor elkaar gekregen. Ik heb lang gezocht naar een duo zadel en kon geen complete kofferset vinden voor een
normale prijs. Heb er uiteindelijk 1 gebruikt gekocht en 1 nieuwe die op de R1200R zitten die zijn ongespoten en passen idd goed bij de witte kleur van de RT.
Heb er de kleine topkoffer opzitten die is ook zwart de 49 liter koffers zijn allemaal in kleur.
Bijkomend voordeel van de witte kleur is dat het overige verkeer je beter in de gaten houdt. Waarschijnlijk omdat men denkt dat je politie bent![]()
En het lijkt dat je geen bekeuringen krijgt. Heb al twee keer meegemaakt dat ik met een maat reed en we allebei geflitst werden en een keer allebei een bon hadden voor parkeren dat hij wel een bekeuring thuis kreeg en ik niet.
Mischien heeft de motor een aanduiding dat het een politie motor is?
Peter
Dank voor het signaleren. Heb de advertentie gevonden. Helaas is dat even wat teveel. Het meeste daarvan heb ik zelf al en deze Nico wil zeker 200 euro. Dat is me te duur.Wolfs RT schreef:Staat een set op MP te koop. Ene Nico
Aan die prijs is nog wel wat te doen hoorevertkuiken schreef:Dank voor het signaleren. Heb de advertentie gevonden. Helaas is dat even wat teveel. Het meeste daarvan heb ik zelf al en deze Nico wil zeker 200 euro. Dat is me te duur.Wolfs RT schreef:Staat een set op MP te koop. Ene Nico
Nico, het kwartje valt nu pas.Nico4sen schreef:Aan die prijs is nog wel wat te doen hoorevertkuiken schreef:Dank voor het signaleren. Heb de advertentie gevonden. Helaas is dat even wat teveel. Het meeste daarvan heb ik zelf al en deze Nico wil zeker 200 euro. Dat is me te duur.Wolfs RT schreef:Staat een set op MP te koop. Ene Nico
Heb net de koffers nog even bekeken en denk idd dat het niet echt zin heeft. Er zitten wat "minder oppervlakkige" krassen op en ook mist er her en der al een beetje lak.evertkuiken schreef:Als jij er ook zwarte krassen op hebt, dan heeft het misschien ook niet veel zin. Kun je me misschien gedetailleerde foto's sturen? Via DM stuur ik je mijn mailadres wel. Of zet ze ergens online (mijnalbum, flickr etc.)?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!