Hoi motorvrienden,
ik had een lek in de flex slang van de achterrem. Deze heb ik net vervangen, maar ik krijg de zaak met de beste wil niet ontlucht.
ik wordt er gek van. Wie heeft een raad?
r 1150 rt achterrem ontluchten
Moderator: RT_Patrick
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: r 1150 rt achterrem ontluchten
Heb je de servo-assist ABS?
Heb je wel de ABS interne reservoir bijgevuld tijdens de 'ontluchten' ipv de footrem cilinder reservoir?
Gebriuk je een automatish ontluchtings device, ofwel een Eazi-Bleed? Dit is niet aanbevolen omdat de cilinder ontluchtingslang trekt lucht vaak langs de ontluchtings nippel/schroef. Dit geeft de verkeerd beeld .
Is een van deze opmerking bekend?
Heb je wel de ABS interne reservoir bijgevuld tijdens de 'ontluchten' ipv de footrem cilinder reservoir?
Gebriuk je een automatish ontluchtings device, ofwel een Eazi-Bleed? Dit is niet aanbevolen omdat de cilinder ontluchtingslang trekt lucht vaak langs de ontluchtings nippel/schroef. Dit geeft de verkeerd beeld .
Is een van deze opmerking bekend?
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Re: r 1150 rt achterrem ontluchten
Gebruik de zoek functie eens of kijk eens op onder staande link.
viewtopic.php?f=32&t=863
ABS modulator zit onder de benzine tank, hier zijn 2 reservoirtjes in, als het niveau hier te laag is gaat het ook niet lukken met ontluchten en zul je dus eerst moeten bijvullen. Voor het ontluchten moet de motor op contact staan.
viewtopic.php?f=32&t=863
ABS modulator zit onder de benzine tank, hier zijn 2 reservoirtjes in, als het niveau hier te laag is gaat het ook niet lukken met ontluchten en zul je dus eerst moeten bijvullen. Voor het ontluchten moet de motor op contact staan.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2638 Weergaves
-
Laatste bericht door Nout
-
- 10 Reacties