Eindelijk. Vanmiddag heb ik de R1200RT LC opgehaald bij de dealer.
Een klein toertje gemaakt in de omgeving om aan de "fiets" te wennen. Wat een feest.

Moderator: RT_Patrick
Sorry Bert. Vandaag toch een beetje gefeest.1-handed schreef:Rustig aan met feesten![]()
TOP fiets -top-
Twijfel je nog of heb je gekozen? En wat is het dan geworden?MoneyFor schreef:Mooie motor, zelf ook lang getwijfeld tussen deze nieuwe of een 2dehands
Hoi Hans,HansD schreef:Hoi Henk, ik zie nu pas dat je de nieuwe RT hebt.
Gefeliciteerd en veel plezier!
Ben benieuwd welke extras je al hebt/nog op zit te wachten.
ik rijd zonder topkoffer. Omdat ik de motor in 99 van 100 keren voor werk gebruik heb ik ruim voldoende aan de zijkoffers i.c.m. binnentassen.HansD schreef:Ik zit nog steeds te wachten op een zadel en een topkoffer. Heb je die al, of rijd je zonder topkoffer?
Ik heb gekozen voor een 2de hands 1200RT van bwj 2006 met toen geen 9000km op de teller, het is mijn eerste tourmotor en wist niet op voorhand of het me zou bevallen. Tot op dit moment nog geen spijt gehad maar ik kan nog steeds ff de "snelle" jongen pakken vermits ik die ook bij hou.hv121456 schreef: Twijfel je nog of heb je gekozen? En wat is het dan geworden?
Jij ook gefeliciteerd met je 1200RTMoneyFor schreef:Ik heb gekozen voor een 2de hands 1200RT van bwj 2006 met toen geen 9000km op de teller, het is mijn eerste tourmotor en wist niet op voorhand of het me zou bevallen. Tot op dit moment nog geen spijt gehad maar ik kan nog steeds ff de "snelle" jongen pakken vermits ik die ook bij hou.hv121456 schreef: Twijfel je nog of heb je gekozen? En wat is het dan geworden?
Nogmaals veel plezier met je nieuwe motor.
Ik ben wel benieuwd naar je keuze omtrent het zadel en de kosten. Ik hoor graag wat je hebt gekozen m.b.t. het zadel.HansD schreef:Ik zit te wachten op het hogere Bmw zadel. Ik wil deze proberen in combinatie met stuurverhogers, hoger scherm en pedaalverlagers, maar het probleem is dat die er allemaal nog niet zijn. Voor mij is de zitpositie net niet goed.
Het standaard zadel vind ik beter dan de vorige. Nu ik gedwongen moet rijden met het standaard zadel en zitpositie moet ik zeggen dat het begint te wennen. Wel vind ik het zadel te zacht, waardoor je na een uur of anderhalf geen gevoel meer in je billen hebt. Zul je wel merken als je naar Sauerland gaat.
De alternatieven die ik achter de hand houd zijn een Bagster zadel, of een zadel laten ombouwen bij Tiger leathers in den haag. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen...
Veel plezier in Sauerland!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!