Vrijdag ochtend vertrokken om half acht en richting Zevenaar gereden alwaar de start van de aanrij route was.
Daar vertrokken om 10 uur en wat we toen hebben meegemaakt gaat elk voorstellings vermogen te buiten. Het regende bij vertrek en het is werkelijk geen seconde meer droog geweest. Het was ook geen lichte regen maar zware buien.
Bij de aankomst om 18.30 uur in het hotel was ik werkelijk doorweekt, en het laatste half uur was ik het behoorlijk zat. Nog nooit zo koud gehad op de motor, misschien had ik toch de voering in de jas moeten doen.

Maar goed na een heerlijke warme douche en voortreffelijk eten, waren we weer enigzins mens.
De zaterdag had een mooie rit voor ons in petto. Met leuke weggetjes, hoogte verschillen dus een paar haarspeldjes erin en ook sommige
snellere stukken, dus voor elk wat wils.

Mooie uitzichten tussen de buien door, en ook een zeer leuk plaatsje bekeken nl Stolberg en zowaar zelfs wat zon.
De zaterdag eindigde met een heerlijke bbq, die was zeer goed verzorgd, en het was goed toefen in de tent met een terras verwarmer en de regen buiten deerde ons niet.
De Harz is een zeer leuk gebied en absoluut en aanrader en ook het hotel zeer motorvriendelijk ingesteld, http://www.hotelniedersachsen.com" onclick="window.open(this.href);return false; (mag wat mij betreft bij de handige links onder het kopje reizen).
de Nederlandse eigenaar rijdt een 1100 rt dus heb ik gewezen op het forum. Misschien gaan we hem nog tegenkomen hier.
De zondag weer richting huis, en ook hier weer een regelmatig harde bui. Na 2 uurtjes de terug rij route gelaten voor wa die was en de snellere weg richting huis gezocht. Toch wel een voordeel zo'n Garmin.

Al met al een zeer nat maar toch fantastich en gezellig weekend gehad met ongeveer 70 lotgenoten.
Hier zijn wat foto's te vinden voor de sfeer impressie, hoewel de camera niet te vaak tevoorschijn kwam vanwege het weer.
http://s419.photobucket.com/albums/pp27 ... rz%202009/" onclick="window.open(this.href);return false;
En dit zijn de routes: