P-Bracket op de linker of rechterzijde?

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
RTeetje

P-Bracket op de linker of rechterzijde?

Ongelezen bericht door RTeetje »

Daar carnaval niet aan mij besteedt is heb ik vandaag wat geklust.Ik had een paar tweede hands spiegels gekocht, om wat te proberen voor een camerasteun , voor mijn RT1200. NAV het bericht van Marcel heb ik in eerste instantie een P-Bracket voor de rechterzijde gemaakt. Omdat het zo gemakkelijk ging ook nog een voor de linkerzijde. Een maat van mij wilde meedoen maar had voorkeur voor rechts omdat deze kant minder zou trillen. Marcel maakt zijn steun juist weer links.
Wat is nu de beste zijde om een P-Bracket op de motor te zetten?? Welke zijde trilt meer en heb je daar ook met een P-Bracket, die dus op het frame zit, last van??
Wat zijn jullie ideeën cq ervaringen hierover?
Inspector Gadget

Re: P-Bracket op de linker of rechterzijde?

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Uit veiligheidsoogpunt doe ik de linker kant, omdat je dan met de rechterkant/rechterhand zowel gas- als rem-bediening blijft beschikbaar houden als je toevallig (heel onverstandig uiteraard) met je linkerhand iets met de camera moet voorkomen of doen.

Of de linker kant meer of minder trilt versus de rechterkant klinkt mij ietwat vreemd in den oren. _001
Dingelbert
Type: R1200RT
Bijz: Full options, Rapid Bike Kit, Laser uitlaat
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Horst

Ongelezen bericht door Dingelbert »

vreemd in de oren maar vaak te zien:

viewtopic.php?f=1&t=2221&p=23352&hilit= ... gel#p23352
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Zo vaak valt volgens mij nog wel mee. _001
Ja, de rubbertjes waarmee de spiegels op de 1200RT is qua ontwerp misschien niet echt een gelukkige keuze en/of die rubbertjes harden na verloop van tijd uit, maar zo vaak problemen er mee lees of hoor ik daar niet over.
Zelden eigenlijk.
Maar misschien zie ik het verkeerd. _001

Als het je overkomt zal het inderdaad snel te zien zijn, en dat lijkt mij in ieder geval behoorlijk irritant.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”