![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Joop
Moderator: RT_Patrick
Wow- je was heel snel aan het reserveeren! Alles was volgeboekt binnen 10 minuten- en de Offroad proefrit 5 min daarna...JDoubleOP schreef:Zo net even een proefrit op de 1200GSA gereserveerd......11:15
kan niet wachten.
![]()
Joop
Je kan toch altijd nog proberen om Jos eens lief aan te kijken? :lol: :lol: Zijn motor staat toch maar te niksen als hij achter de tafel staatBertL schreef:Ook te laat..... wilde een keer ervaren hoe het is op een R1200GS.
Dat het anno nu nog steeds voorkomt dat men met evenementen als deze zich laat verrassen door overbelasting van de servers, vind ik echt onbegrijpelijkSnellecees schreef:Dacht ik een testrit te hebben gereserveerd op de BMW dag, kreeg ik net een mail met de mededeling dat door overbelasting van de site ik onterecht een bevestiging heb gekregen van een testrit op een GS. Er staat dus geen GS voor mij klaar _002 . De nodige excuses en ik kan die dag een attentie ophalen om het leed te verzachten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!