Gebroken middenbok

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Peter_V
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Gebroken middenbok

Ongelezen bericht door Peter_V »

Er is al eens het e.e.a. over geschreven maar van het weekend was ik zelf aan de beurt. Mijn motor gaat met parkeren voor de deur altijd op de middenbok. Stevig en hij neemt wat minder ruimte in voor de buren _004

Met de laatste keer weg zetten brak de steun van het middenbok af en kantelde de motor tegen de muur. Gelukkig parkeer ik meestal strak langs de muur en was de afstand maar 10 cm (toch een krasje hier en daar _003 ). Op zoek naar een nieuwe of een reparatie. Nu komt gelijk de vraag, past de standaard van een r1150rt ook op de -1100- ?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Re: Gebroken middenbok

Ongelezen bericht door Wullum »

Peter_V schreef:Op zoek naar een nieuwe of een reparatie. Nu komt gelijk de vraag, past de standaard van een r1150rt ook op de -1100- ?
Denk het niet, er zijn 3 verschillende artikelnummers: voor 1100 met spaakwielen, voor 1100 met gietwielen en voor 1150...
Zie realoem.com
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”