gereedschap
Moderator: RT_Patrick
gereedschap
Ik heb sinds een week een r1100rt daarvoor een k100rt waar ik altijd veel gereedschap,vaak voor anderen bij me had.
Mijn vraag om dat er geen boordgereedschap pakket bij zit, wat nemen jullie zoal mee aan gereedschap en wat voor lampjes hebben jullie altijd bij jullie.
Momenteel heb ik alleen een mobile telefoon bij me en een ANWB kaart en een bankpas.
Ik lees graag jullie reactie.
Groet,Antonie
Mijn vraag om dat er geen boordgereedschap pakket bij zit, wat nemen jullie zoal mee aan gereedschap en wat voor lampjes hebben jullie altijd bij jullie.
Momenteel heb ik alleen een mobile telefoon bij me en een ANWB kaart en een bankpas.
Groet,Antonie
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: gereedschap
Van het schoonmaken van mijnAntonie schreef:Ik heb sinds een week een r1100rt daarvoor een k100rt waar ik altijd veel gereedschap,vaak voor anderen bij me had.
Groet,Antonie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Het gereedschapsetje heb ik wel eens gebruikt vanwege de haak sleutel om de achterste veerspanning te verstellen.
Belangrijker vond ik het nood bandenreparatiesetje. Dat zat er bij de r1150rt deze keer niet bij. Heb ik los aangeschaft. Hopelijk nooit nodig.
Groeten van Jan via Tapatalk
Belangrijker vond ik het nood bandenreparatiesetje. Dat zat er bij de r1150rt deze keer niet bij. Heb ik los aangeschaft. Hopelijk nooit nodig.
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Het mobieltje en de ANWB kaart is voldoende al vind ik het wel fijn om het standaard gereedschapsetje er toch bij te hebben. Maar onderweg ga je toch niet veel sleutelen als je ergens langs de weg staat. En je kan dan eigenlijk nooit genoeg gereedschap meenemen. Banden repareren onderweg doe ik ook niet dan maar meteen vervangen. Ik neem met de auto ook vaak voldoende gereedschap mee op vakantie om andere te kunnen helpen. Maar ook dan heb je vaak weer het onderdeel nodig om het probleem te kunnen oplossen. Dus je kan vaak zo weinig doen.
Vergeet nog te melden dat ik ook een multimeter bij me heb en de oranje led pechlamp van de ANWB. De multimeter al een paar keer nodig gehad. Voor mezelf en voor anderen. Verder ook een ehbo setje met "burnshield" als extra aanvulling.
Wat ik in de auto mee zeul is misschien overdreven veel. Maar ook daar heb ik zelf en anderen al veel plezier van gehad.
Wat ik in de auto mee zeul is misschien overdreven veel. Maar ook daar heb ik zelf en anderen al veel plezier van gehad.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht