Opgelost: probleempje r1100rt navibeugel
Moderator: RT_Patrick
Opgelost: probleempje r1100rt navibeugel
Ik gebruik de touratech houder direct op de "waypoint" beugel
Maar deze staat te laag waar door de teller niet geheel afleesbaar zijn
Het liefste zou ik een ram knijper gebruiken en heb dit geprobeerd maar dan vind ik de spanning op de schroeven erg groot
En zit er veel beweging in de steun hebben jullie toevallig voorbeelden van de oplossing voor dit probleem
Had al de zoek optie geprobeerd maar kon eigenlijk niet echt iets vinden
waar ik iets mee kan
Al vast bedankt dames en heren
Maar deze staat te laag waar door de teller niet geheel afleesbaar zijn
Het liefste zou ik een ram knijper gebruiken en heb dit geprobeerd maar dan vind ik de spanning op de schroeven erg groot
En zit er veel beweging in de steun hebben jullie toevallig voorbeelden van de oplossing voor dit probleem
Had al de zoek optie geprobeerd maar kon eigenlijk niet echt iets vinden
waar ik iets mee kan
Al vast bedankt dames en heren
Re: probleempje r1100rt navibeugel
De Waypoint beugel is dusdanig geconstrueerd dat je zou moeten kunnen volstaan met de navigatiehouder direct op die beugel te monteren.
Ik weet niet welke Touratech houder je precies bedoelt?
Ik heb het altijd gebruikt met mijn 1100RT in combinatie met de Garmin 2820 plus Waypoint Perfect Pilot RED en met de BMW Navigator 4 met BMW Cradle.
(PS: let niet op de bedrading, we waren nog druk bezig met de motor toentertijd)
Ok, toegegeven, met die manier van monteren heb je geen verdere verstellingen meer, maar voor mij zat de Garmin perfect zo.
Ik weet niet welke Touratech houder je precies bedoelt?

Ik heb het altijd gebruikt met mijn 1100RT in combinatie met de Garmin 2820 plus Waypoint Perfect Pilot RED en met de BMW Navigator 4 met BMW Cradle.
(PS: let niet op de bedrading, we waren nog druk bezig met de motor toentertijd)
Ok, toegegeven, met die manier van monteren heb je geen verdere verstellingen meer, maar voor mij zat de Garmin perfect zo.
De tt houder voor de 660
Ik weet dat er 2 mogelijk heden zijn achterop de tt mount maar ik geloof dat dan de gaten niet overeen kwamen
Maar dat zou ik even moeten kijken
Maar het voordeel van een ram arm is dat ie lekker dicht bij je staat en hem dus nog hoger kan zetten maar dan word het geheel nogal instabiel
Ik weet dat er 2 mogelijk heden zijn achterop de tt mount maar ik geloof dat dan de gaten niet overeen kwamen
Maar dat zou ik even moeten kijken
Maar het voordeel van een ram arm is dat ie lekker dicht bij je staat en hem dus nog hoger kan zetten maar dan word het geheel nogal instabiel
Ja, het gewicht van de Zumo 660 samen met de Touratech Houder (TT is de afkorting die vaak voor TomTom gebruikt wordt
) kan parten gaan spelen voor wat betreft de trillingen, maar geloof mij met RAM Mounts kan het wel echt heel erg vast gezet worden.
Je kunt het eventueel trillen enigszins overkomen door de korte RAM Mount arm te gebruiken.
http://www.ram-mount.be/nl/product/ram-b-201u-a/
En voor de ideale, 360+ graden positionering adviseer ik deze RAM Mount arm;
http://www.ram-mount.be/nl/product/rap-b-200-2u/
Ja, de 4 gaten van de Waypoint houder komen overeen met de Garmin mounts, dat is een standaardisatie.
Idem dito voor de Touratech houder.

Je kunt het eventueel trillen enigszins overkomen door de korte RAM Mount arm te gebruiken.
http://www.ram-mount.be/nl/product/ram-b-201u-a/
En voor de ideale, 360+ graden positionering adviseer ik deze RAM Mount arm;
http://www.ram-mount.be/nl/product/rap-b-200-2u/
Ja, de 4 gaten van de Waypoint houder komen overeen met de Garmin mounts, dat is een standaardisatie.
Idem dito voor de Touratech houder.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4398 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan RT
-
-