Naar:
Over smaak valt niet te twisten maar ik ben persoonlijk niet zo van het rood

Moderator: RT_Patrick
Walter schreef:mooi!,
Heb toevallig laatst over deze wrapmethode met iemand gesproken.
Lijkt me mooi om de mijne in mat zwart te zetten.
Misschien een adresje beschikbaar?
Als ik het goed heb (papieren nu even niet bij de hand) staat de kleur niet vermeld op het kentekenbewijs. Dus is een kleurverandering voor de RDW geen probleem. Dit in tegenstelling tot auto's waar de kleur wél vermeld wordt op de papieren.japachap schreef:Hoe gaat dat om met de motordocumentatie? Ik zal verwachten dat je de kleurverandering zullen moeten doorgeven aan de RDW... of niet- omdat het tijdelijk/makkelijk afneembaar is..??????
Koffers heb ik nog niet geprobeerd maar wel een hoesje van een radio, die is volgens mij ongeveer hetzelfde qua structuur en dat zat er goed op. Goed ontvetten is het belangrijkste en dan voldoende lagen aanbrengen.Ton1959 schreef:Nou voor die koffers lijkt het me wel een goede toepassing. De koffers spuiten is mooier maar zelfs als ze gespoten zijn dan komen er al gauw beschadigingen aan de lak. En met de plastidip ken je hem dan stukken goedkoper weer over doen. Hecht het ook goed op kunsstoffen zoals de kofers?
Het wit is zeker mooier en het feit dat iedereen ongeveer opzij "springt" in het verkeer is ook niet onprettig! Met de witte uitvoering staan er nog maar een paar honderd kilometers op de teller dus hoe dat zich ontwikkeld is nog onduidelijk maar met de grijze versie waren vuil en insecten geen probleem. Gewoon wassen met een spons inderdaad en daar mag best nog wat druk op komen, zeker op de vlakke delen.Ton1959 schreef:Hij is veel mooier in het wit hoor.Krijg je insecten en dergelijke ook nog goed van de kuip zonder dat je de plastidip beschadigd? En tast het de laklaag eronder totaal niet aan? En poetsen zal natuurlijk niet meer nodig zijn dus is het altijd wassen nu?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!