Goededag heren en dames, mijn naam is david bothe 40 jaar en woon in het zuiden des landes.
Ik ben me momenteel aan het orienteren naar een BMW r1100rt, 1150rt en zag vandaag een K1200rs uit 2003 en 2007 overheidsmotor staan op MP die mijn aandacht trok.
Momenteel kan ik door de bomen het bos niet meer zien omdat er zoveel diverse prijzen worden gevraagd voor verschillende jaartallen.( tips zijn welkom)
ik zelf heb de afgelopen tijd op een kawasaki ZZr gereden een fijne motor en lekker pittig maar was het "liggen" eigenlijk beu. Tijdje geleden proefritje van 4uur op een boxer gemaakt en dat beviel uiteindelijk erg goed en vooral de houding

... Maar bleef een kawa van dus is het er heel lang niet van gekomen tot eigenlijk een maandje terug ik een mooie tegenkwam bij lemar motor in venray en we er over begonnen te handelen, en ik een goede prijs terug kreeg voor mijn kawasaki. Helaas werd die vorig weekend uit mijn tweede garagebox gestolen waardoor ik nu " gedwongen " word om op zoek te gaan naar een nieuwe fiets. Alhoewel ik het niet zo erg vinden om op zoek te gaan want ik wil deze keer een motor voor het woon/werk verkeer en om een lekker toertje te maken, dus vandaar dat mijn keuze op de bmw boxer is gevalen!
Ik moet wel zeggen dat ik schrok over sommige verhalen die ik hier las over de versnellingsbak, abs en een term zoals kfs??

ik ben me dus helemaal opnieuw gaan oriënteren hierdoor! Vandaar ook de zijstap naar de overheidsmotor de k1200.
Hoop hier veel nuttige tips te vinden, maar dat gaat wel goedkomen geloof ik!