Beantwoord: whitelights
Moderator: RT_Patrick
Beantwoord: whitelights
Hallo
Even informeren wie er tevreden is over deze leverancier. Ik bestelde op 12 december een stel witte knipperlichten voor mijn R1150RT en tot op heden is er nog steeds niets geleverd. Ik contacteerde Dennis ondertussen al 3 keer. Moet altijd zelf eerst contact zoeken vooraleer ik info krijg. Op de eerste mail antwoordde hij dat dit type in backorder staat bij zijn leverancier en dat die pas terug begon te werken op 3 januari en dat ze waarschijnlijk die week geleverd zullen worden. Ok, kan ik mee leven, kan gebeuren. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Hij zou vorige week woensdag zijn leverancier vragen naar een leverdatum en mij op de hoogte houden. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Heb nu mijn centen teruggevraagd indien hij niet binnen de week kan leveren. Ben eens benieuwd.... Iemand soortgelijke ervaringen? Had enkele jaren geleden voor mijn R1100R ook bij hem besteld en toen ging het vlotjes. Maar dit vind ik er wel over.
Groeten
Bert
Even informeren wie er tevreden is over deze leverancier. Ik bestelde op 12 december een stel witte knipperlichten voor mijn R1150RT en tot op heden is er nog steeds niets geleverd. Ik contacteerde Dennis ondertussen al 3 keer. Moet altijd zelf eerst contact zoeken vooraleer ik info krijg. Op de eerste mail antwoordde hij dat dit type in backorder staat bij zijn leverancier en dat die pas terug begon te werken op 3 januari en dat ze waarschijnlijk die week geleverd zullen worden. Ok, kan ik mee leven, kan gebeuren. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Hij zou vorige week woensdag zijn leverancier vragen naar een leverdatum en mij op de hoogte houden. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Heb nu mijn centen teruggevraagd indien hij niet binnen de week kan leveren. Ben eens benieuwd.... Iemand soortgelijke ervaringen? Had enkele jaren geleden voor mijn R1100R ook bij hem besteld en toen ging het vlotjes. Maar dit vind ik er wel over.
Groeten
Bert
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: whitelights
en welke leverancier bedoel je dan ?
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- PaPinkelman
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
http://www.whitelights.nl
Ik heb bij hen vorig jaar een setje besteld (zowel voor als achter). Duurde ook wat lang, bij navraag per e-mail kreeg ik al snel de reactie dat deze in 'backorder' stonden. Blijkbaar is het voor hen lastig om zo'n reactie direct bij ontvangst van de bestelling te sturen...
Maar goed, ik kreeg ongeveer een week nadat de spullen binnen zouden komen keurig een doos in huis met de bestelde units.
De kwaliteit is overigens prima!
En ja, misschien kan je bij anderen (Verholen of Wunderlich?) dezelfde sets ook bestellen, maar volgens mij betaal je dan ook iets meer...
Ik heb bij hen vorig jaar een setje besteld (zowel voor als achter). Duurde ook wat lang, bij navraag per e-mail kreeg ik al snel de reactie dat deze in 'backorder' stonden. Blijkbaar is het voor hen lastig om zo'n reactie direct bij ontvangst van de bestelling te sturen...
Maar goed, ik kreeg ongeveer een week nadat de spullen binnen zouden komen keurig een doos in huis met de bestelde units.
De kwaliteit is overigens prima!
En ja, misschien kan je bij anderen (Verholen of Wunderlich?) dezelfde sets ook bestellen, maar volgens mij betaal je dan ook iets meer...
Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Geen problemen met levering, ook niet met service (wel met Duitsland contact gehad).
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
whitelights
Ik had ze bij whitelights duitsland besteld. Snelle levering en met forum korting.
Zat net op Ebay.de te snuffelen, hier staan transparante glazen in clear en smoke te koop rechtstreeks uit china
voor € 14,99 incl verzendkosten . Voor de liefhebber.
http://www.ebay.de/itm/Front-Blinker-Tu ... 43bac341e7
voor de clear moet je even verder kijken, opzoekitem bmw r1100rt.
Gr Hans
voor € 14,99 incl verzendkosten . Voor de liefhebber.
http://www.ebay.de/itm/Front-Blinker-Tu ... 43bac341e7
voor de clear moet je even verder kijken, opzoekitem bmw r1100rt.
Gr Hans
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 7725 Weergaves
-
Laatste bericht door Ton1959
-
- 3 Reacties