[media]Yml55za5-68[/media]
Moderator: RT_Patrick
Hoi Jojo,JoJothefirst schreef:Wat een klten ervaring, JvdB! Echt waardeloos. Ik weet wel dat we steeds meer in een maatschappij terecht komen waarin angst regeert. Angst om een fout te maken, angst om aangeklaagd te worden, angst voor... noem maar op. Dus kun je maar beter zelf uitzoeken welke bloedgroep iemand heeft, dan die persoon op z'n blauwe ogen te geloven, want stel je voor.....
![]()
Maar ik dacht eigenlijk dat dat van de laatste jaren was, alleen laat jouw verhaal zien dat dat dus al veel langer aan de gang is. Eigenlijk vind ik het triest, je moet fouten kunnen maken en daarvan leren, maar aan de andere kant.... als je met een klein foutje grote ellende kunt veroorzaken, is de tolerantie wel een stuk kleiner geworden. We leven steeds meer in een wereld waarin een schuldige aangewezen moet worden, en het laatste wat je wilt is die schuldige zijn![]()
Dus ja, ik denk dat je steeds harder moet roepen, of je moet iets ondertekenen zodat je zelf de verantwoordelijkheid draagt... etc.
Ik begrijp wel dat je been weer goed hersteld is, aangezien je nu wel weer op de motor rijdt?
![]()
JoJo
J vd B te V schreef:Nee helaas. Hielp ook geen broek tegen....
Maar als je ergens tegenaan stootte.....dat ging dan letterlijk en figuurlijk door merg en been.....
Groeten van Jan via Tapatalk
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!