Ja, dat is een moeilijke keuze wie is de mrGPS 2013.
Javawa maakt een heel mooi progamma wat ik redelijk veel gebruik en met mij vele anderen. Ik ken hem niet persoonlijk.
Hij verdient dus zeker complimenten.
Hans Vaessen geeft al vele jaren goede adviezen en lees je vaak hele positieve berichten. Ook hem ken ik niet persoonlijk.
Deze adviezen pas ik ook toe, dus hij verdient ook de nodige complimenten.
Twee weken geleden krijg ik van een vriend voor wat hulp als dank de DVD mapsource.
Deze vriend heeft geen motor en al helemaal geen navigatie, dus ook geen verstand van deze zaken.
Nou heeft mapsource weinig geheimen meer voor mij en heb er al duizenden kilometers aan buitenlandse routes meegemaakt.
Maar ja om nu tegen een vriend te zeggen "ik heb er niet zoveel aan" is ook pijnlijk.
Ik weet wel tegen een echte vriend moet je alles kunnen zeggen, maar ja ik vond het toch wat sneu.
Via dit mooie medium stuur ik een berichtje naar Hans en beschrijf het bovenstaande.
Hierin vraag ik of het mogelijk is de nog dicht gesealde mapsource dvd om te ruilen voor de basecamp dvd.
Het duurde geloof ik nog geen uur en krijg een berichtje terug of ik me adres wil geven, hij wil dan de dvd opsturen.
Nog een berichtje van mij naar Hans, "Hans we hebben het dan nog niet over de centjes gehad"
En dan krijg ik een berichtje terug, maak iemand blij met de mapsource dvd en als je in de buurt bent is een flesje wijn altijd welkom.
En dan wordt ik echt vrolijk niet omdat ik een dvd voor niets krijg, maar dat ik eindelijk weer eens met een mens te doen heb!
Ik stuur een bedankje en geef aan dat ik het super geregeld vind. Zijn reactie "op zijn tijd ben ik ook wel commercieel hoor".
Natuurlijk moet dat, er is niets mis met geld verdienen, maar bij mensen zoals Hans koop je dan graag.
Die fles wijn heeft hij zeker te goed van mij maar in deze tijd zo reactie vind ik echt TOP!
Dus wie nu stemmen? Ik wil beide niet te kort doen!
Ik denk dat ik niet stem, maar de fles wijn naar Hans breng, en een zelfde donatie overmaak naar Javawa.
Hopende dat wij allen nog veel gebruik mogen maken van hun adviezen.