Nedplex city lids gemonteerd !

Alles over windbescherming en aerodynamica.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Snipes

Nedplex city lids gemonteerd !

Ongelezen bericht door Snipes »

Na lang wachten vandaag eindelijk mijn city lids van Nedplex kunnen monteren. Ik had de gladde versie besteld omdat ik deze in dezelfde kleur als mijn RT wilde hebben. Deksels dus weggebracht naar de spuiter samen met een kleurmonster. Na een weekje of wat heb ik ze afgelopen weekend op mogen halen.
Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en het was wachten dus meer dan waard :D

Hieronder een impressie van mijn nieuwe deksels. Het verschil tussen de originele deksels en de city lids in grootte is behoorlijk, het scheelt bijna 10 cm per deksel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wolfs RT
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GSA-LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 't Gooi

Re: Nedplex city lids gemonteerd !

Ongelezen bericht door Wolfs RT »

Ziet er goed uit!
Now:
BMW R1200GSA-LC '15

Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Wolfs RT schreef:Ziet er goed uit!
En in de file gemakkelijk tussen de auto's door! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Garfield
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Woonplaats of omgeving: leusden

Ongelezen bericht door Garfield »

Dat ziet er idd goed uit. Ga ze ook maar nieuw bestellen, heb m n best gedaan maar op een andere manier heb ik ze niet gevonden. En in kleur ziet het er mooi uit, geen twijfel. Maar ik houd ze zwart, moet een draai in de poort en schuur maken en een tuinhek of deurpost is zo geraakt.
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
HansH

Ongelezen bericht door HansH »

Garfield schreef:Dat ziet er idd goed uit. Ga ze ook maar nieuw bestellen, heb m n best gedaan maar op een andere manier heb ik ze niet gevonden. En in kleur ziet het er mooi uit, geen twijfel. Maar ik houd ze zwart, moet een draai in de poort en schuur maken en een tuinhek of deurpost is zo geraakt.
_002

Waarom haal je de koffers er niet even af? :O

Gr, Hans
Garfield
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Woonplaats of omgeving: leusden

Ongelezen bericht door Garfield »

HansH schreef:
Garfield schreef:Dat ziet er idd goed uit. Ga ze ook maar nieuw bestellen, heb m n best gedaan maar op een andere manier heb ik ze niet gevonden. En in kleur ziet het er mooi uit, geen twijfel. Maar ik houd ze zwart, moet een draai in de poort en schuur maken en een tuinhek of deurpost is zo geraakt.
_002

Waarom haal je de koffers er niet even af? :O

Gr, Hans
Vind ik onhandig. Eerst de motor opbokken in een vrij nauwe poort/doorgang, dan de koffers eraf, koffers in de tuin, vervolgens een soort flauwe z-bocht achteruit langs het tuinhek en indraaien in de schuur. Dan heb ik de motor binnen en de koffers buiten. En als het weer het toelaat iedere dag opnieuw want woon-werk. Dat vind ik dus niks. :D

Voorlopig alleen met de topkoffer, daar kan ook zat in maar het maakt de motor net iets completer met koffers, ook met smalle deksels _005

Groeten,
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
Snipes

EileRT schreef:
Wolfs RT schreef:Ziet er goed uit!
En in de file gemakkelijk tussen de auto's door! _004

Daar was het om te doen 8)_

De RT is met originele kofers net een tikkeltje breder achter dan die voor is. Ik wilde voorkomen dat ik het risico loop dat ik met één van de koffers nog net een spiegeltje meepak. Scheelt wel in opbergruimte maar zoveel hoef ik tijdens woon-werk niet mee. Het is trouwens met 4 schroefjes binnen 15 min zo weer om te zetten.

@Frans AKA Garfield; ik zou ze ook niet gespoten hebben in een dergelijke situatie. De deksels zijn van nature al erg gevoelig voor beschadigingen en dan is het in jou situatie extra gevoelig. De deksels op zich hebben een prima pasvorm en zijn van degelijk materiaal dus wat mij betreft gewoon doen _004
Buster
Bijz: van 2001, gekocht in 2012.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Oosterwolde (Fr)

Ongelezen bericht door Buster »

Ziet er goed uit, ik heb ook city deksels op de koffers van mijn R1150RT. Weet nog niet of ik ze zal laten spuiten.
Ik vind het mooier staan dan de de brede deksels.
Groeten
Jan
K1100LT, R1150RT en 530D. Je moet wat te kiezen hebben.
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door 1-handed »

Deksels mooi
Zier er erg mooi uit
Tuinbank

Ongelezen bericht door Tuinbank »

Deksel zijn mooi plat en goed gespoten! Maar ik vermoed dat er nu geen systeemhelm meer in kan en dat is jammer. In een file zal het wel handiger zijn dan de standaard koffers. Kortom moeilijke keus! :$ waar heb je ze laten spuiten.
Snipes

Het is inderdaad waar dat er nu geen helm meer in past maar dat is voor mij geen probleem. Ik heb de deksels laten spuiten door Oia als je begrijpt wat ik bedoel _004

Kreeg via PB nog een vraag hoe breed de RT nu is aan de achterzijde en dit is ongeveer 81 cm.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Kuip & Ruiten”