Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat en het was wachten dus meer dan waard

Hieronder een impressie van mijn nieuwe deksels. Het verschil tussen de originele deksels en de city lids in grootte is behoorlijk, het scheelt bijna 10 cm per deksel.

Moderator: RT_Patrick
En in de file gemakkelijk tussen de auto's door!Wolfs RT schreef:Ziet er goed uit!
_002Garfield schreef:Dat ziet er idd goed uit. Ga ze ook maar nieuw bestellen, heb m n best gedaan maar op een andere manier heb ik ze niet gevonden. En in kleur ziet het er mooi uit, geen twijfel. Maar ik houd ze zwart, moet een draai in de poort en schuur maken en een tuinhek of deurpost is zo geraakt.
Vind ik onhandig. Eerst de motor opbokken in een vrij nauwe poort/doorgang, dan de koffers eraf, koffers in de tuin, vervolgens een soort flauwe z-bocht achteruit langs het tuinhek en indraaien in de schuur. Dan heb ik de motor binnen en de koffers buiten. En als het weer het toelaat iedere dag opnieuw want woon-werk. Dat vind ik dus niks.HansH schreef:_002Garfield schreef:Dat ziet er idd goed uit. Ga ze ook maar nieuw bestellen, heb m n best gedaan maar op een andere manier heb ik ze niet gevonden. En in kleur ziet het er mooi uit, geen twijfel. Maar ik houd ze zwart, moet een draai in de poort en schuur maken en een tuinhek of deurpost is zo geraakt.
Waarom haal je de koffers er niet even af?![]()
Gr, Hans
EileRT schreef:En in de file gemakkelijk tussen de auto's door!Wolfs RT schreef:Ziet er goed uit!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!