JeDa's BMW R1100RT-P CHP uitvoering
Moderator: RT_Patrick
Re: Jeda's CHP BMW 1100rt project
Kun je de foto's wat kleiner op deze site zetten??? Ze zijn nu gewoonweg niet te zien...
Re: Jeda's CHP BMW 1100rt project
Sorry, zal ze aanpassen...Kun je de foto's wat kleiner op deze site zetten??? Ze zijn nu gewoonweg niet te zien...
Re: JeDa's BMW R1100RT-P CHP uitvoering
Geweldig, dankjewel!
Goeie foto's, ik zie dat je onder begeleiding rijdt van ons eigen keurkorps. Maar zou je anders nog problemen verwachten als je als CHiP rondrijd in ons kikkerlandje? Diverse leden hier mochten de strepen van de motor afhalen toen ze daarmee gesignaleerd werden (ook al waren die er bij de verkoop nog gewoon op gelaten).
Goeie foto's, ik zie dat je onder begeleiding rijdt van ons eigen keurkorps. Maar zou je anders nog problemen verwachten als je als CHiP rondrijd in ons kikkerlandje? Diverse leden hier mochten de strepen van de motor afhalen toen ze daarmee gesignaleerd werden (ook al waren die er bij de verkoop nog gewoon op gelaten).
Nee, ik verwacht geen problemen. De motor lijkt helemaal niet op een nl- politie motor. Enige dat niet mag is de blauwe lamp, maar daar zit een voorzet lensje voor (kan er dus af). Een ander probleem zouden "uitstekende delen" kunnen zijn. Maar daar heb ik geen opmerkingen over gekregen, ook niet toen ik met de motor voor de shoot op het buro was. Sterker nog, men vond het leuk en er hebben een aantal collegas op de motor gezeten voor een foto :)
Geinig project! Ik ben juist de andere kant op gegaan en mijn pliesie Beemer omgebouwd naar een burgertrut 
Maar..ik wil wel zo'n extra knoppending hebben voor op mijn stuur. Dus het extra blokje met 2 knoppen die links en/of rechts zitten, tegen het standaard knoppenblok. Handig voor mijn extra lampen bijvoorbeeld.
Weet iemand waar ik dat kan kopen?
[edit]
Lama...Boonstra bleek er nog een te hebben liggen. Is besteld en onderweg.

Maar..ik wil wel zo'n extra knoppending hebben voor op mijn stuur. Dus het extra blokje met 2 knoppen die links en/of rechts zitten, tegen het standaard knoppenblok. Handig voor mijn extra lampen bijvoorbeeld.
Weet iemand waar ik dat kan kopen?
[edit]
Lama...Boonstra bleek er nog een te hebben liggen. Is besteld en onderweg.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6601 Weergaves
-
Laatste bericht door MotorBurler
-
- 2 Reacties