JeDa's BMW R1100RT-P CHP uitvoering

Zelf sleutelende leden vertellen over hun project en/of laten de voortgang daarvan zien.

Moderator: RT_Patrick

Dave

Re: Jeda's CHP BMW 1100rt project

Ongelezen bericht door Dave »

Kun je de foto's wat kleiner op deze site zetten??? Ze zijn nu gewoonweg niet te zien...
JeDa

Re: Jeda's CHP BMW 1100rt project

Ongelezen bericht door JeDa »

Kun je de foto's wat kleiner op deze site zetten??? Ze zijn nu gewoonweg niet te zien...
Sorry, zal ze aanpassen...
Dave

Re: JeDa's BMW R1100RT-P CHP uitvoering

Geweldig, dankjewel!

Goeie foto's, ik zie dat je onder begeleiding rijdt van ons eigen keurkorps. Maar zou je anders nog problemen verwachten als je als CHiP rondrijd in ons kikkerlandje? Diverse leden hier mochten de strepen van de motor afhalen toen ze daarmee gesignaleerd werden (ook al waren die er bij de verkoop nog gewoon op gelaten).
JeDa

Ongelezen bericht door JeDa »

Nee, ik verwacht geen problemen. De motor lijkt helemaal niet op een nl- politie motor. Enige dat niet mag is de blauwe lamp, maar daar zit een voorzet lensje voor (kan er dus af). Een ander probleem zouden "uitstekende delen" kunnen zijn. Maar daar heb ik geen opmerkingen over gekregen, ook niet toen ik met de motor voor de shoot op het buro was. Sterker nog, men vond het leuk en er hebben een aantal collegas op de motor gezeten voor een foto :)
Dave

Sjoen!
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Geinig project! Ik ben juist de andere kant op gegaan en mijn pliesie Beemer omgebouwd naar een burgertrut ;)

Maar..ik wil wel zo'n extra knoppending hebben voor op mijn stuur. Dus het extra blokje met 2 knoppen die links en/of rechts zitten, tegen het standaard knoppenblok. Handig voor mijn extra lampen bijvoorbeeld.

Weet iemand waar ik dat kan kopen?

[edit]
Lama...Boonstra bleek er nog een te hebben liggen. Is besteld en onderweg.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Sleutelprojecten van leden”