Hmmmp, weet iemand een garage die dit als service doet? Anti-pekel service voor doorrijders?

Moderator: RT_Patrick
Wie mooi wil zijn.......HansD schreef:.......Hmmmp, weet iemand een garage die dit als service doet? Anti-pekel service voor doorrijders?
Hans, ik kreeg van een garage in Groningen het volgende sms'je:HansD schreef:Hmmmp, weet iemand een garage die dit als service doet? Anti-pekel service voor doorrijders?
Ik ben helemaal niet van mooi, maar van onbeschadigd.siebke schreef:Wie mooi wil zijn.......HansD schreef:.......Hmmmp, weet iemand een garage die dit als service doet? Anti-pekel service voor doorrijders?
Jojo, bedankt. Ik zie wel wassen/poetsen maar geen anti-pekel behandeling en daar gaat het om.JoJothefirst schreef:Hans, ik kreeg van een garage in Groningen het volgende sms'je:HansD schreef:Hmmmp, weet iemand een garage die dit als service doet? Anti-pekel service voor doorrijders?
Winterbeurt 120,- euro, 20 controlepunten/olie+filter/wassen-poetsen/halen-brengen. Bel 050xxxxxxx Geldig t/m 31-1-2013
Nou weet ik niet of dat halen-brengen ook kosteloos gaat naar Rotterdam (tenslotte was het sms'je niet aan jou gericht) maar als je een gokje wilt wagen dan kan ik je het telefoonnummer wel pb'en :)
![]()
JoJo
Beemer-Tycoons schreef:Mijn VERPLICHTE verzekerings winterstop begint op 15 December
Benji schreef:Hoi Peter, hoeveel km heeft je RT al gelopen en hoeveel van deze km heb je zelf gereden???
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!