sloten koffer 1150 RT
Moderator: RT_Patrick
sloten koffer 1150 RT
IK heb sinds kort een 1150 RT.
Hiervoor had ik een 1100 RT waarvan de koffers gewoon te openen waren zonder sleutel.
Bij mijn 1150 heb ik altijd de sleutel nodig om de koffer te openen.
Is dat te veranderen, groet pensionado
Hiervoor had ik een 1100 RT waarvan de koffers gewoon te openen waren zonder sleutel.
Bij mijn 1150 heb ik altijd de sleutel nodig om de koffer te openen.
Is dat te veranderen, groet pensionado
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: sloten koffer 1150 RT
Ik heb mijn
niet zo heel lang gehad, maar zou niet weten hoe je dat kan veranderen. Vooral als je de koffers binnen heb liggen vond ik het lastig om altijd de sleutel te moeten pakken. Daarom een tweede sleutel aan mijn huissleutelbos gehangen, en kan daarmee een koffer openen zonder de gewone sleutel uit het contact te hoeven halen of uit mijn motorjas.

Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
ik zou niet anders willen, als ik de sleutel in het contact weet ik dat de boel ook dicht moet zijn 

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
- JoJothefirst
- 2024
- Type: R1200RT
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Ik snap niet helemaal wat er goed is aan het open krijgen van een koffer zonder gebruik te maken van een sleutel.
Hoe deed je dat dan als je de motor ergens geparkeerd had en hem achter liet? Nam je de koffers mee?
@ Baird: bij mij kan ik wel de sleutels uit de topkoffer halen ook al is die niet afgesloten. De zijkoffers moet ik eerst afsluiten voordat ik de sleutel eruit kan halen.
JoJo

@ Baird: bij mij kan ik wel de sleutels uit de topkoffer halen ook al is die niet afgesloten. De zijkoffers moet ik eerst afsluiten voordat ik de sleutel eruit kan halen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht