Sinds 2 maand ben ik de trotse bezitter van een 2007
 met 11.000 kilometer op de klok. De kleur is Biaritz-blauw. Ook de motorkuip is in de kleur meegespoten. Een plaatje om te zien. (vind ik )
  met 11.000 kilometer op de klok. De kleur is Biaritz-blauw. Ook de motorkuip is in de kleur meegespoten. Een plaatje om te zien. (vind ik )

gr. PieteRT
Moderator: RT_Patrick

)
 ) 

Of zoiets?Baird schreef:Ik vind hem schitterend om te zien, als ik kijk naar mijn potentiële R1200RT kijk ik meer naar de kleurcombinatie van de kuip en onderkuip dan naar de kleur die de motor heeft. Ik zou zelf de luchthapper rond de oliekoeler nog mat of satijn zwart spuiten zoals de huidige modellen serie dan is hij helemaal áf!

de donkergrijs/zwarte motorkuip ook erg mooi combineren met blauw. Maar waarom de designers dan wél een zilvergrijze luchthapper ontwerpen is me een raadsel - en een kleine 'doorn in het oog'
 de donkergrijs/zwarte motorkuip ook erg mooi combineren met blauw. Maar waarom de designers dan wél een zilvergrijze luchthapper ontwerpen is me een raadsel - en een kleine 'doorn in het oog'  

Ook mooi, heeft net wat meer 'smoel' dan de zilverkleurige variant.wobbert schreef:Of zoiets?Baird schreef:Ik vind hem schitterend om te zien, als ik kijk naar mijn potentiële R1200RT kijk ik meer naar de kleurcombinatie van de kuip en onderkuip dan naar de kleur die de motor heeft. Ik zou zelf de luchthapper rond de oliekoeler nog mat of satijn zwart spuiten zoals de huidige modellen serie dan is hij helemaal áf!
Zelf uitbesteed....AGVerheij schreef:
Heel mooi, zelf gedaan?

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!