Lampen zijn lekker compact en alles wordt erbij geleverd (lampen, montage schroeven/plaktape, relais, schakelaar, bedrading inclusief zekeringen en schakelaar met indicatie lampje) de prijs is bij Conrad € 45,99 inclusief verzendkosten (na 2 dagen in huis) en dat is voor dit soort lampen een erg mooie prijs.
Mistlamp R1100RT
Moderator: RT_Patrick
-
Hoezoo
Mistlamp R1100RT
Ik heb dit weekend 2 ronde projector mistlampen gemonteerd op mijn 
Lampen zijn lekker compact en alles wordt erbij geleverd (lampen, montage schroeven/plaktape, relais, schakelaar, bedrading inclusief zekeringen en schakelaar met indicatie lampje) de prijs is bij Conrad € 45,99 inclusief verzendkosten (na 2 dagen in huis) en dat is voor dit soort lampen een erg mooie prijs.
- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: Mistlamp R1100RT
Foto?
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- BertL
- 2024

- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht