ik heb inmiddels het forum al wel behoorlijk afgestruind, maar ik kan eigenlijk niet zo goed vinden wat ik hier aan kan doen. iemand ideeën?
ik vind het wel een beetje raar, aangezien ik voor de vakantie nog gewoon zonder problemen gereden heb.
Moderator: RT_Patrick
In die regio idd regelmatig controles met RT's in burgermans-outfit... Vanochtend nog bij Ede.Bas schreef:... Opvallend overigens ook hoe keurig er ineens 60 wordt gereden als er twee RT's langs de weg staan met twee kerels in het zwart er naast...
t'is vandaag weer bal gezien de extra controles(info op radio vanmorgen).Bert M schreef:In die regio idd regelmatig controles met RT's in burgermans-outfit... Vanochtend nog bij Ede.Bas schreef:... Opvallend overigens ook hoe keurig er ineens 60 wordt gereden als er twee RT's langs de weg staan met twee kerels in het zwart er naast...
![]()
Bert M
En, wat was het probleem ??Vorie schreef:Zo, hij is er weer. heb net gelijk een mooie rit over de veluwe gemaakt (in de stromende regen). wat rijdt hij weer ontzettend lekker zeg! met de complimenten aan Kenny![]()
![]()
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!