heeft nu ruim 3 en een halve week stil gestaan. toen ik hem vanmorgen wilde starten, sloeg hij niet meer aan en ik ruik ook een flinke benzinelucht. de startmotor draait wel normaal, al heb ik nu een behoorlijk stuk van de accu leeggestart. als ik het contact aanzet, hoor ik wel de benzinepomp even aanslaan en voor de rest lijkt alles ook normaal. het maakt ook niet uit of ik wel of geen gas geef / shoke gebruik.
 heeft nu ruim 3 en een halve week stil gestaan. toen ik hem vanmorgen wilde starten, sloeg hij niet meer aan en ik ruik ook een flinke benzinelucht. de startmotor draait wel normaal, al heb ik nu een behoorlijk stuk van de accu leeggestart. als ik het contact aanzet, hoor ik wel de benzinepomp even aanslaan en voor de rest lijkt alles ook normaal. het maakt ook niet uit of ik wel of geen gas geef / shoke gebruik.ik heb inmiddels het forum al wel behoorlijk afgestruind, maar ik kan eigenlijk niet zo goed vinden wat ik hier aan kan doen. iemand ideeën?
ik vind het wel een beetje raar, aangezien ik voor de vakantie nog gewoon zonder problemen gereden heb.

. schiet mij maar lek, ik heb geen idee
 . schiet mij maar lek, ik heb geen idee   . de accu was niet leeg, anders zou de startmotor het niet doen. of zou ik een lekstroom hebben en is de ontsteking daar gevoelig voor?
 . de accu was niet leeg, anders zou de startmotor het niet doen. of zou ik een lekstroom hebben en is de ontsteking daar gevoelig voor?

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)