update firmware Zumo 660
Moderator: RT_Patrick
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
update firmware Zumo 660
Changes from version 4.50 to version 4.70:
Improved the speed of TrackBack route calculations.
Fixed an error that caused the device to freeze when importing routes from gpx files.
Fixed an error that caused a missing key on the Arabic keyboard.
Fixed an error that dropped street names with the Czech text language on the map.
BMW Nav IV only: Fixed an error that prevented the page button from working properly on the Fuel setup page.
BMW Nav IV only: Fixed an error that caused the previously active route to deactivate when the vehicle was restarted.
Improved the speed of TrackBack route calculations.
Fixed an error that caused the device to freeze when importing routes from gpx files.
Fixed an error that caused a missing key on the Arabic keyboard.
Fixed an error that dropped street names with the Czech text language on the map.
BMW Nav IV only: Fixed an error that prevented the page button from working properly on the Fuel setup page.
BMW Nav IV only: Fixed an error that caused the previously active route to deactivate when the vehicle was restarted.
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Re: update firmware Zumo 660
Wil, bedankt. 

- AGVerheij
- Type: R1200RT
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Utrecht

Hoewel ik geen klachten heb over versie 4.5 (ik gebruik het arabische toetsenbord niet zo heel regelmatig :lol: ), toch maar even voor de vakantie die update draaien. Van de week wel al actuele OSM-kaarten geplaatst, en ik twijfel nog een update van de CityNavigator kaartenset - die staat op 2012-10 maar staat er wel al dik een jaar op

Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik heb een tijd geleden 4.50 geinstalleerd en had problemen. De aanwijzigingen voor de route werden af en toe wel, en af en toe niet uitgesproken. Ik ben toen snel terug gegaan naar 4.40, en daarna werkte alles weer normaal.
Ik zal niet zo snel meer een nieuwe versie meteen installeren!
- wil51
- Type: R850RT
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Typisch, geen problemen gehad met 4.50. Nu is het wel verstandig om altijd te wachten met updaten tot de ervaringen van gebruikers. Maar helaas ik wil dat maar niet leren. :lol:HansD schreef:Ik heb een tijd geleden 4.50 geinstalleerd en had problemen. De aanwijzigingen voor de route werden af en toe wel, en af en toe niet uitgesproken. Ik ben toen snel terug gegaan naar 4.40, en daarna werkte alles weer normaal.
Dus vanavond ga ik weer updaten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1758 Weergaves
-
Laatste bericht door wil51
-
- 0 Reacties
- 4440 Weergaves
-
Laatste bericht door JDoubleOP
-
-
Nieuw bericht Schuberth SRC firmware update - beschikbaar!
door Inspector Gadget » » in Over: Communicatie - 10 Reacties
- 4251 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
- 5 Reacties
- 2255 Weergaves
-
Laatste bericht door Jekihero