Probleem met ontluchten

Alles over remmen, ABS-problemen en ervaringen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Robje

Probleem met ontluchten

Ongelezen bericht door Robje »

Vandaag het hele remsysteem van mijn 1150rt de vloeistof vervangen.
Alles ging heel voorspoedig tot dat ik het regelcircuit achter moest ontluchten.
Geen idee wat er aan de hand is maar er blijft maar lucht uit komen.
Iemand suggesties :?:
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Probleem met ontluchten

Ongelezen bericht door Benji »

Heb je ook bij de abs modulator ontlucht(onder de tank zit deze), 2 reservoir in de abs modulator zijn misschien leeg. Van welk bwj is je R1150RT.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Robje

Ik heb om het regelcircuit achter te ontluchten de drie nippels gebruikt die het werkplaatshandboek aangeven op de abs unit.
De 1150rt is van jan 2003.

Rob
Benji

Zit er genoeg rem vloeistof in het reservoitje bij het stuur en in de 2 reservoirtjes in de abs modulator, heb je de juiste volgorde aangehouden voor het ontluchten van de 3 nippels. Het is dus een twin spark als die van 2003 is.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Robje

Het is geen twinspark! Ik heb de volgorde van het werkplaatshand boek aangehouden. De wielcicuits heb ik eerst gedaan geen probleem.
Regelcircuit voor ook geen probleem, dat zijn ook drie nippels op de abs unit, maar dan drie andere. Alleen achter regelcircuit blijft maar lucht geven.
Benji

Gebruik de zoek functie eens ''onderhoud i-abs'' viewtopic.php?f=32&t=863
hier staan er wat foto's bij, misschien zie je iets over het hoofd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Remmen & ABS”