Binnentassen RT1200

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
SNARFRT

Binnentassen RT1200

Ongelezen bericht door SNARFRT »

Zaterdag heb ik 2 prachtige binnetassen ontvangen na een bestelling op woensdag bij :

http://www.kofferinnentaschen-fuer-bmw.de/index.php

Deze site is bij velen van jullie al bekend, maar ik vond het aardig zo voor de zomer deze tassen nog eens onder de aandacht te brengen. Bestelling gaat prima en gladjes, vragen worden snel beantwoord. De kwaliteit is van een hoog nieveau, en doen volgens mij niets onder voor het origineel. Heerlijk straks tassie eruit, helm erin koffertje dicht en met tas om de schouder naar eindbestemming wandelen.
_004
Groet Frans.
gerard2
Type: R1200RT

Re: Binnentassen RT1200

Ongelezen bericht door gerard2 »

Klopt!!

Kep ze ook en ben er zeer blij mee.

Ze zijn net volgepakt voor een tripje naar Zwitserland Big RT Smile
SNARFRT

Ongelezen bericht door SNARFRT »

Gerard veel plezier in het mooi zwitserland, ik moet nog even wachten, maar dan gaan de tassen vol voor schotland.

mvgr _005
Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Afgelopen vrijdag eveneens bij onderstaande firma 2 binnentassen besteld voor een 1200RT. Zeer correcte afhandeling en meteen een mailtje toen het bedrag op hun rekening stond.

De tassen worden morgen of vrijdag aanstaande bezorgd. Ik laat het jullie weten.

Groet, Steven
Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Vandaag de binnentassen voor de 1200RT binnen gekregen. Frank en Heidi Kleinert hebben alles zeer snel en correct afgehandeld.
Nadat de betaling binnenwas, is het meteen dezelfde dag op de post gegaan en een dag later in Nederland aangekomen.

Het zijn nette tasjes, waar ik waarschijnlijk veel plezier aan ga beleven. Op naar de Alpen op 9 augustus!

Steven
jojo

Ongelezen bericht door jojo »

voor mij haast hetzelfde,...

Bestelt vanuit zwitserland, hun reaktie; opsturen naar zwitserland is erg duur 37.- euro, kunnen we het niet ergens anders heen sturen?
O.k. stuur het naar familie in nederland, betaald en ziedaar, 2 dagen later het bericht van de familie, het pakje is er al!!!
Geniaal,...nu moet ik het alleen nog naar zwitserland halen, daar vinden we ook nog wel een oplossing voor.
Groet Jos -1200-
Dingeman
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Ongelezen bericht door Dingeman »

Hoi,

Heb deze binnentassen (Kofferinnentaschen) voor de R1200RT n.a.v. dit draadje ook besteld en inmiddels bezorgd gekregen. Kan alleen maar bevestigen dat dit mooie en degelijke tassen zijn. En....... Voor een hele billijke prijs.

Spijtig dat men geen binnentas voor de grote topkoffer in hun programma hebben, anders had ik die ook gekocht.

Gr. Dingeman.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
AGVerheij
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door AGVerheij »

ik voel hier ook een bijdrage aan 'het zwarte gat' aankomen.
Ik was de site eigenlijk min-of-meer vergeten nadat ik er tevergeefs voor mijn 1150 tassen had gezocht, maar voor deze prijs vindt zelfs mijn vriendin dat ik ze gelijk moet bestellen :D
Heb ze nu nog niet nodig, maar je kan ze maar beter klaar hebben liggen......
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
leo442
Bijz: thundergrey-metallic 2010.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: ZO Brabant

Ongelezen bericht door leo442 »

Inderdaad zéér nette tassen voor een leuke prijs. Heb ze verleden jaar besteld en heb er al veel plezier van gehad.

Gr. Leo.
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Bedankt voor de tip. _004
Mail is verzonden, dus binnenkort hoef ik niet meer met de (vaak vieze) koffers te slepen, maar lekker makkelijk de tassen mee naar binnen. :D

Groet,
Jaap

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”